آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

واکنش جالب علی پروین به نوع برکناری علی دایی



اخبار,اخبار ورزشی , علی دایی

 

اخبار ورزشی - واکنش جالب علی پروین به نوع برکناری علی دایی

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها سکوت کرده، همچنان نمی‌خواهد در مورد وضعیت این تیم و تغییرات صورت گرفته در کادرفنی صحبت کند. وی تنها می‌گوید بازی‌ها را می‌بیند و حرص می‌خورد.

شرایط پرسپولیس به گونه‌ای است که پرسش‌های فراوانی را در ذهن ایجاد می‌کند، سوالاتی که پاسخ آن را شاید تنها پیشکسوتان و بزرگان همان تیم باید بدهند. تغییرات مدیریتی و مربیگری اخیر داستان‌های فراوانی ایجاد کرده و هیچکس نمی‌داند کار به کجا می‌رسد.

علی پروین شاید بهترین کسی باشد که پاسخ بسیاری از پرسش‌ها را دارد، سوالاتی مانند حرکت اخیر مدیران پرسپولیس در مورد تغییرات، درست بود؟ آیا تصور می‌کنید حمید درخشان موفق می‌شود؟ اشکال این تیم را درکدام پست‌ها می‌بینید؟

پروین را مقابل همین پرسش‌ها قرار می‌دهیم اما سکوت می‌کند و می‌گوید: «هیچ جوابی به پرسش‌های شما نخواهم داد! اصلا نمی‌خواهم فعلا مصاحبه کنم؛ تنها بازی‌ها را می‌بینم و مانند همه هواداران پرسپولیس حرص می‌خورم.»

وی اضافه کرد:«الان اگر من حرفی بزنم دوباره یک نفر دیگر با سن و سال و تجربه کمتر می‌‌خواهد جواب من را بدهد و این نه برای پرسپولیس خوب است و نه برای من .فعلا هیچ حرفی ندارم جز اظهار نگرانی برای این تیم.»
اخبار ورزشی - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------