آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

باند دایی در پرسپولیس وجود خارجی دارد؟



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

 

 اخبار ورزشی - بازار داغ شایعاتی که به واقعیت نزدیک می شود
باند دایی در پرسپولیس وجود خارجی دارد؟/ بررسی بازی ضعیف چند بازیکن پرسپولیس در بازی با نفت

مجموعه اتفاقات باری پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان کادر فنی و به ویژه حمید درخشان را درگیر خودش کرد و باعث شد تا جمعه شب یکبار دیگر به تماشای فیلم بازی بنشیند و عملکرد فنی و رفتار برخی از بازیکنانش را مجددا زیر نظر بگیرد.

عملکرد فنی برخی بازیکنان پرسپولیس در بازی با نفت مسجد سلیمان به  حواشی و برخی شایعه ها  دامن زده است. این در حالی است  که پرپسپولیس پس از خروج علی دایی از این  تیم نیازمند آرامش است تا بتواند به انتظارات هوادار پرشمارش پاسخ دهد.

به گزارش پیام نو، پیش بینی ها غلط از آب درآمد و برکناری علی دایی نه تنها شوک خوبی برای بهبود پرسپولیس نبود بلکه باعث شد تا بازیکنان این از ارائه نمایش فردی بازی های قبل نیز عاجز باشند!

نمایشی پر ایراد و اشکال که البته در خصوص برخی بازیکنان بیشتر صدق می کرد و عملکرد آن ها با علامت سوال های زیادی مواجه کرد. این عملکرد غیر قابل پیش بینی و ضعیف که منجر به هدر رفتن موقعیت های زیاد گلزنی برای سرخ ها نیز شد، بازار برخی شایعات را داغ کرد. شایعاتی که حکایت از نمایش ضعیف تعمدی برخی بازیکنان داشت و انگ باندبازی و خیانت را به آن ها زد.

البته قبل از بازی نیز این شایعت بروز پیدا کرده بود و پیش بینی شده بود که شاید برخی بازیکنان نارضایتی خودشان را از رفتن دایی در زمین نشان بدهند، اما جدا از عملکرد فنی، رفتار و حرکات برخی بازیکنان نیز به این شایعت دامن زد و تا حدودی به آن ها قوت بخشید. مجموعه اتفاقاتی که حتی ذهن کادر فنی و به ویژه حمید درخشان را نیز درگیر خودش کرد و باعث شد تا جمعه شب یکبار دیگر به تماشای فیلم بازی بنشیند و عملکرد فنی و رفتار برخی از بازیکنانش را مجددا زیر نظر بگیرد.

به این ترتیب حمید درخشان در بدو ورود با مشکل بزرگی مواجه شده که در صورت صحت و سقم، سختی کار را برای سرمربی سرخ ها دوچندان می کند. حتی فکر کردن به تشکیل باند دایی طلبان در تیم و اینکه کم کاری بازی ضعیف تعمدی برخی بازیکنان چقدر صحت دارد، قطعا اعتماد صد در صدی درخشان به  شاگردانش را سلب می کند و باعث می شود که گام هایش را لرزان و نا مطمئن بردارد.

یکی از بازیکنان پرسپولیس در این خصوص به پیام نو می گوید:”بعد از بازی این مسائل مطرح شد و اینطور که من شنیدم در فضای مجازی هم این مسئله بازتاب وسیعی داشته که برخی بازیکنان بخاطر رفتن دایی کم کاری کرده اند! متاسفانه بوجود آمدن این فضا به ضرر پرسپولیس است و قطعا ذهن کادر فنی را درگیر می کند.”
اخبار ورزشی - پیام نو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------