حال و هوای رختکن والیبال بعد از صعود/ از اشک‌های معروف تا فریاد نام ولاسکو / "غفورِ بی‌رحم" ایران را به جمع 6 تیم رساند!



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی والیبال ایران

 

اخبار ورزشی - والیبال قهرمانی جهان - لهستان؛
حال و هوای رختکن تیم والیبال بعد از صعود/ از اشک‌های معروف تا فریاد نام ولاسکو

رختکن تیم ملی والیبال ایران بعد از مسجل شدن صعود این تیم به مرحله نهایی رقابتهای جهانی لهستان حال و هوای خاصی داشت. کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بعد از برتری شگفت انگیز آرژانتین مقابل آمریکا برای دقایقی طولانی فقط اشک ریخت و سایر بازیکنان هم فقط فریاد می‌زدند.

به گزارش مهر، پیروزی شگفت‌آور تیم ملی والیبال آرژانتین برابر آمریکا و مسجل شدن صعود ایران به مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی جهان شور و شعف زیادی را در بین اعضای تیم ایران ایجاد کرده بود، طوری که در رختکن تیم ملی بازیکنان اشک شادی ریختند.

با وجود اینکه قرار بود جدال ایران با صربستان و آمریکا با آرژانتین همزمان انجام گیرد، تیم کشورمان خیلی زودتر برتری خود را تثیبت کرد و بازیکنان در راهروهای سالن و نیز رختکن پیگیر نتیجه دیدار والیبال آرژانتین با آمریکا شدند.

البته با کسب پانزدهمین امتیاز توسط شاگردان ولاسکو در ست پنجم جدال با آمریکا، بازیکنان ایران در راهروهای سالن مسابقه فریاد شادی سر دادند و بالا و پایین پریدند. کواچ هم که در گوشه‌ای دیگر نتیجه آن بازی را پیگیر بود مشت خود را گره کرد و فریاد خوشحالی سر داد.

اما در رخکتن تیم ملی حال و هوای خاصی وجود داشت. سعید معروف روی یک صندلی کنار در ورودی رختکن نشست و برای دقایقی طولانی گریه می‌کرد. اشک‌های شادی فرهاد قائمی هم در گوشه‌ای دیگر از رختکن سرازیر شد.

سایر بازیکنان فقط فریاد می‌زدند و از خدا تشکر می‌کردند. در حالیکه همه مشغول شادی بودند، اشک‌های معروف تمام شدنی نبود تا اینکه موسوی او را از روی صندلی بلند کرد و به جمع سایر ملی‌پوشان برد. در این بین میلاد عبادی‌پور بلند فریاد زد: "دمت گرم ولاسکو"

----------------------------------------


سایت فدراسیون جهانی والیبال:"غفورِ بی‌رحم" ایران را به جمع 6 تیم رساند!

سایت فدراسیون جهانی والیبال از عملکرد امیر غفور در بازی ایران برابر صربستان تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران دیشب موفق شد با برتری سه بر یک برابر صربستان و با توجه به شکست آمریکا برابر آرژانتین، برای نخستین بار به جمع شش تیم برتر جهان راه یابد.

غول‌کش‌های ایران در دور سوم رقابت‌های جهانی والیبال برابر فرانسه و آلمان قرار خواهند گرفت.

سایت فدراسیون جهانی والیبال با تمجید از بازی خوب امیر غفور در بازی ایران و صربستان نوشت: غفور یک تنه ایران را به جمع شش تیم برتر رساند. غفور "بی‌رحم" در بازی شب گذشته ایران برابر صربستان موفق شد 30 امتیاز را کسب کند تا عنوان امتیازآورترین بازیکن این بازی را به خود اختصاص دهد.

ایران که تاکنون نتوانسته بود به رتبه‌ای بهتر از نوزدهمی در قهرمانی جهان برسد، اکنون خودش را در جمع شش تیم برتر جهان می‌بیند و این افتخار بزرگی برای تیم ملی والیبال ایران است.

امیر غفور که در بازی برابر صربستان درخشش بی‌نظیری داشت در این جام بازی‌های خیلی خوبی را به نمایش گذاشته است و از امیدهای اصلی ایران برای درخشش در دور سوم این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

اخبار ورزشی - مهر , ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------