رهبری فرد: آقای دایی! برادر شما حق امثال هاشمیان را خورد/محمد دایی شده پرسپولیسی و من شده‌ام کفترباز



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - رهبری فرد: آقای دایی! برادر شما حق امثال هاشمیان را خورد/محمد دایی شده پرسپولیسی و من شده‌ام کفترباز

مصاحبه اخیر محمد دایی برادر و دستیار علی دایی علیه تعدادی از پیشکسوتان تبدیل به یک آشوب و جنجال تمام عیار شد تا شاهد جواب های تندی برای آن مصاحبه باشیم.

اولین کسی که به آن مصاحبه واکنش تندی نشان داد، بهروز رهبری فرد بود. کاپیتان اسبق پرسپولیس. محمد دایی در بخشی از صحبت هایش از یک "پیشکسوت کفترباز" یاد کرده بود که همواره از دایی انتقاد می کرد. بهروز رهبری فرد هم با این تصور که برادر دایی او را متهم به انتقاد علیه سرمربی سابق پرسپولیس کرده، از کوره در رفت و حرف های قابل تامل و قابل بحثی به زبان آورد. صحبت های رهبری فرد را بخوانید:

*محمد دايي گفته من كفتربازي مي‌كنم و در عين حال منتقد دايي هم هستم. البته ربط اين دو را نفهميدم و بعيد مي‌دانم خود محمد هم چيزي از حرف‌هايش سر درآورده باشد اما مگر سير كردن شكم بندگان خدا بد است؟! من با افتخار مي‌گويم كبوتر دارم و به آنها غذا مي‌دهم ولي نان نام ديگران را نمي‌خورم.


*محمد دايي در محله خودشان هم گل‌كوچيك بازي نكرده بود كه به يك‌باره سر از پرسپوليس درآورد. صدها نفر در ايران كلاس مربيگري رفته‌اند اما كدام‌شان روي نيمكت پرسپوليس نشسته‌اند؟ فقط آنهايي كه برادر علي دايي بودند! محمد اشتباه مي‌كند، كسي كه زحمت ‌كشيده و فوتباليست شده، علي دايي بود نه محمد دايي. اينكه برادر من، مرا با خود به اين تيم و آن تيم ببرد كه نشد زحمت‌ كشيدن!


*او حتي حساب و كتاب هم بلد نيست. بنده 14 سال پرسپوليس بودم و 7 قهرماني ليگ دارم. دايي چند بار با پيراهن پرسپوليس قهرمان ليگ شد؟ چند سال براي پرسپوليس زحمت‌ كشيد؟ يك سري آدم بيمار آمدند و به اين افراد گفتند مربي! حالا هم باورشان شده مربي هستند.


*روزي كه برادر شما در عوارضي تهران، اتوبوس تيم را نگه داشت و گفت يا پولم را بدهيد يا نمي‌گذارم اتوبوس از اين جلوتر برود، من قرارداد سفيد داشتم. سال‌ها با 80 هزار تومان و نهايتاً 90 ميليون تومان براي پرسپوليس بازي كردم. هر وقت پول داشتند، به ما كمي پول مي‌دادند، نداشتند هم با فحش‌هاي علي پروين سرگرم بوديم اما شخص علي دايي چه كار كرده است؟


*بگذاريد حرف‌هاي دلم را بگويم‌؛ علي دايي هم حق امثال وحيد هاشميان را خورد كه توانست سال‌ها نفر اول تيم‌ملي باشد. من نمي‌گويم دايي بازيكن كوچكي بود اما حق هاشميان و امثال او هم خورده شد تا فقط دايي بازي كند، حتي وقتي اصلاً روي فرم نبود. اين‌ها يك نشانه است.


*مهم‌ترين افتخار محمد دايي فرياد كشيدن سر بچه‌هاي طرشت هنگام فوتبال دستگرمي بود كه به او پاس بدهند، با همين رزومه هم به پرسپوليس آمد. حالا نمي‌گويم چطور خودش را به تهران رسانده است!


*پرسپوليس جاي بزرگان است، جاي پروين، مايلي‌كهن، محرمي، پيوس، درخشان، پنجعلي نه شما. براي پرسپوليس چه كار كرده‌‌ايد كه اين همه ادعا داريد؟ باخت به تراكتور و ملوان هم شد كارنامه كاري؟ كارنامه شما اين بود كه خودت و برادرانت برويد استاديوم و عليه علي پروين شعار بدهيد!


*من اصلاً برايم مهم نيست چه كسي سرمربي پرسپوليس شده ولي مي‌گويم فوتبال قانون دارد. قانون فوتبال مي‌گويد وقتي نتيجه نگرفتي، بايد بروي ولي نمي‌دانم رفتن چرا اين قدر براي دايي نگران‌كننده است؟!


*مي‌گويند دايي بد مدل از پرسپوليس رفت، چه كسي خوشگل از اين تيم جدا شد؟ هميشه اخراج شدن بد است ديگر! در تاريخ فوتبال اين مملكت تا به حال ديده‌‌ايد يك مربي را با احترام اخراج كنند؟ حالا دايي چه چيزي از پرسپوليس مي‌خواهد كه سختش است از اين تيم برود، خدا مي‌داند.


*من با 14 سال سابقه در پرسپوليس وقتي شنيدم باشگاه مرا نمي‌خواهد، فوتبالم تمام شد و رفتم پي زندگيام اما محمد دايي را امروز اخراج كردند، فردا رفت سر تمرين تيم! حالا او شده پرسپوليسي و ما شده‌ايم كفترباز.


*هيچ‌كس در اين مدت به من پيشنهاد نداد كه مربي پرسپوليس شوم، خدا را شكر كاملاً از فوتبال فاصله دارم اما اگر درخشان پيشنهاد كرده كه بنده دستيارش شوم و اعضاي هيأت‌مديره مخالف اين قضيه بودند، من از حق خودم دفاع مي‌كنم و فقط يك سؤال از هيأت‌مديره مي‌پرسم‌؛ يعني بهروز رهبري‌فرد نمي‌تواند مربي پرسپوليس شود اما رضا فروزاني، محمد دايي، بهزاد غلامپور و مولايي مي‌توانند به اين جايگاه برسند؟ غلامپور جواني‌‌اش را در استقلال گذرانده، فروزاني هرگز رنگ پرسپوليس را نديده، مولايي هم كارهاي بانكي داشته و محمد دايي هم با اتوبوس ايران‌پيما به تهران آمده، آنها حق دارند مربي تيم شوند اما من با 5، 6 سال كاپيتاني پرسپوليس، حق ندارم؟


*در نهايت به محمد دايي مي‌گويم تو عددي در فوتبال ايران نيستي كه عليه من صحبت كني اما اگر يك بار ديگر حرفي راجع به من بزني، چيزهايي به زبان مي‌آورم تا بداني دنيا دست كيست. حرف‌هايي مي‌زنم كه تا سال‌ها ديگر كسي اسمت را هم نشنود!

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------