آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

چگونه اتهاماتی که رحیمی وارد کرده، قابل اثبات است؟



اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

 

اخبار ورزشی - چگونه اتهاماتی که رحیمی وارد کرده، قابل اثبات است؟

هرچند رحیمی و سیاسی و فردوسی‌پور به روشنی این مسأله را در این برنامه نشکافتند، آنچه از این گفت‌و‌شنود بر‌می‌آمد، این بود که رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، حاضر بود برای برکناری دایی، یک میلیارد تومان بپردازد.

اتهاماتی که رحیمی وارد کرده چگونه قابل اثبات است؟برنامه نود این هفته، یکی از برنامه‌های پر‌حاشیه تلویزیون در چند ماه اخیر بود؛ هرچند قرار بود این برنامه ‌به بررسی پرونده رخدادهای پرسپولیس بپردازد، حضور انتحاری محمد مایلی‌کهن در پایان برنامه در چند روز گذشته، همه چیز را تحت تأثیر قرار داد، تا این روز‌ها همه از «آقای کی‌روشی‌پور» سخن بگویند.

‌اما اگر از این شور و هیاهو‌ها بگذریم، مناظره دو طرفه رحیمی و سیاسی، نکات عجیب و غریبی داشت که بررسی دوباره آن خالی از لطف نیست.

به گزارش «تابناک»، محمدرضا رحیمی، همان گونه که در روز برکناری علی دایی هم مدعی شده بود ـ ‌وزارت ورزش و جوانان و شخص محمود گودرزی را عامل اصلی برکناری علی دایی می‌دانند. او همان طور که در حضور کوتاهش در برنامه ورزش و مردم روز جمعه به سیاسی گفته بود، «نوکری کس دیگری را می‌کند» در برنامه نود هم به صراحت مدعی شد، شخص وزیر ورزش و جوانان به ‌دنبال برکناری علی دایی بود و در‌‌ همان روزهای نخست حضور او در پرسپولیس، در دیدار با وی از او خواسته تا علی دایی را کنار بگذارد.

این در حالی است که پیش از این، محمود گودرزی در ماجرای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش به مداخله در امور فدراسیون فوتبال متهم شده و بار‌ها‌ آن را تکذیب کرده بود.‌

هم‌اکنون اما پیکان اتهامات به وزیر در یک سطح پایین‌تر به رخدادهای پرسپولیس کشیده شده ‌و او از سوی مدیر عامل برکنار شده پرسپولیس، به دست داشتن در اخراج دایی متهم گشته است؛ موضوعی که بنا به گفته مازیار ناظمی، مدیر اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، ‌پیگرد حقوقی شده است.

با این حال، رحیمی بر این باور است، پس از ماجرای انتشار فایل صوتی یکی از نشست‌های دایی در وزارت ورزش و مصاحبه‌ای که دایی در آن به رئیس جمهور هشدار داده بود در وزارت‌خانه‌اش شنود می‌شود، گودرزی، کمر به برکناری دایی بسته و اتفاقات چهارشنبه معروف درفشی‌فر هم در ادامه همین ماجراهاست.

اما سخنان رحیمی یک بخش مهم دیگر هم داشت؛ بخشی که گویا خودش هم می‌خواست با نیش و کنایه و غیر‌مستقیم آن را بگوید و آن ‌ماجرای یک میلیاردی بود که قرار بود سیاسی  به او بدهد. از فحوای نیش و کنایه‌های رحیمی چنان بر‌می‌آمد که سیاسی حاضر بود برای برکناری دایی به او یک میلیارد تومان بدهد.

در بخشی از برنامه نود دوشنبه شب، رحیمی از سیاسی پرسید چرا قرار بود به او یک میلیارد تومان بدهد؟ او این پرسش را با گوشه و کنایه مطرح کرد. در این لحظه سیاسی که عصبانی شده بود، کمی مکث کرد و پس از تکرار پرسش از سوی رحیمی گفت: «چون باشگاه احتیاج به پول داشت. من این رقم را تأمین کردم. آقای رحیمی مدیرعامل باشگاه بودند‌».

سیاسی داشت به سخنانش ‌ادامه می‌داد که این ‌بار فردوسی‌پور از رحیمی پرسید چرا این یک میلیارد قرار بوده به او برسد؟! رحیمی در حالی که سیاسی داشت، خطاب به او از کلمه ناجوانمرد استفاده می‌کرد، گفت: «شما به من گفتید ‌یک میلیارد را در گاو‌صندوق برای من ارسال می‌کنید؛ اما من تمایلی برای برکناری دایی نداشتم! شما می‌خواستید او برود، اما من نمی‌خواستم. دوستان هر دامی برای اینکه دایی برکنار شود، پهن کردند‌».

هرچند رحیمی و سیاسی و فردوسی‌پور به روشنی این مسأله را در این برنامه نشکافتند، آنچه از این گفت‌و‌شنود بر‌می‌آمد، این بود که رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، حاضر بود برای برکناری دایی، یک میلیارد تومان بپردازد.

این روز‌ها علیرضا رحیمی‌ اتهامات سنگینی را در خصوص پرسپولیس به طرفین دیگر دعوا وارد کرده است؛ اتهاماتی که گویا از سوی افکار عمومی هم زده شده؛ اما اینکه او چگونه می‌تواند آن را اثبات کند و اثبات آن چه تأثیری در ادامه این ماجرا خواهد گذاشت، پرسشی است که گویا قرار است به جمع ‌پرسش‌های بی‌پاسخ ورزش ما افزوده شود.
اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------