محرومیت سنگین برای بازیکن نفت بخاطر دوپینگ



اخبار,اخبار ورزشی ,بازیکن نفت

 

اخبار ورزشی - محرومیت سنگین برای بازیکن نفت بخاطر دوپینگ

بازیکن تیم فوتبال نفت دوپینگ کرده و به مدت ۲ سال از حضور در میادین محروم شده است.

 وحید ذوالقدر بازیکن تیم فوتبال نفت بازیکن دوپینگی معرفی شده و به مدت ۲ سال از حضور در میادین محروم است.

در همین خصوص احمد هاشمیان گفت: نظر به اینکه تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 30 شهریور 93، بازیکن متخلف از قوانین کنترل دوپینگ که رای محرومیت وی از سوی کمیته انضباطی در تاریخ 26 شهریور ابلاغ شده بود، درخواستی مبنی بر استیناف ارائه نکرد، بر همین اساس مشخصات کامل وی به استناد آیین نامه به اطلاع عموم می‌رسد.

وی افزود: این بازیکن وحید ذوالقدر بازیکن تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه فرهنگی ورزشی نفت تهران است که در تاریخ 4 مرداد 93 مورد نمونه گیری کنترل دوپینگ خارج از رقابت‌ها قرار گرفته بود. براساس اعلام آزمایشگاه کنترل دوپینگ، در نمونه ادرار متعلق به وی ماده ممنوعه مشتقات ناندرلون از دسته استروئیدهای آنابولیک شناسایی و تخلف وی محرز شد.

رئیس کمیته پزشکی خاطرنشان کرد: این بازیکن در جلسات استماع دفاعیات و رسیدگی به پرونده، مستندات و مدارک خود را ارائه کرد که هیچ یک از ادعاهای مطروحه مورد قبول قرار نگرفت و این بازیکن از تاریخ 10 شهریور 93 ( تاریخ تعلیق موقت) به مدت دو سال از حضور در کلیه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم شد.

هاشمیان گفت: براساس بررسی‌های انجام شده در طول جریان رسیدگی به پرونده مشخص شد که نامبرده به علت استفاده از دارویی که یکی از مربیان بدنساز مربوط به رشته‌ای غیر از فوتبال در زمین تمرینی که بازیکن در آن مشغول به تمرین بوده به وی داده موجب مثبت شدن نمونه این بازیکن شده است. لذا مربی مورد نظر توسط فدراسیون فوتبال به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ کشور معرفی تا مراحل رسیدگی به تخلف این فرد نیز در ستاد مبارزه با دوپینگ بررسی و در صورت اثبات ادعای ذوالقدر، نسبت به محرومیت مربی مذکور نیز براساس قوانین و ضوابط توسط ستاد دوپینگ اقدام شود.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------