مذاکره دروازه بان پرحاشیه با دایی برای نشستن روی نیمکت تیمش



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - شهریار گزینه جانشینی ابراهیم زاده؛
مذاکره دروازه بان پرحاشیه با دایی برای نشستن روی نیمکت تیمش

دیدار آینده پیکان برابر پدیده می‌تواند آخرین حضور ابراهیم‌زاده باشد و باید منتظر خبر قبول هدایت پیکان توسط دایی در هفته آینده باشیم.

منصور ابراهیم‌زاده به دلیل نتایج ضعیفی که پیکان کسب کرده، این روزها ماندنش در پیکان‌شهر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و به نظر می‌رسد جدی‌ترین گزینه جایگزینی این مربی اصفهانی در پیکان، علی دایی باشد.

مدیرعامل باشگاه پیکان که شدیدا از سوی هیات مدیره و مسئولین رده بالای ایران خودرو تحت فشار است، شاید ظرف روزهای آینده تصمیم جدیدی در قبال همکاری با ابراهیم‌زاده بگیرد.

از همین روی یک منبع آگاه در باشگاه پیکان خبر از جلسه‌های متعدد ثنایی مدیرعامل پیکان با بزرگ‌ترهای تیم داد و گفته می‌شود محتوای صحبت‌های رحمتی، دقیقی و نصرتی با ثنایی همان جدایی ابراهیم‌زاده از پیکان باشد و نکته جالب این جلسات تایید بزرگترهای این باشگاه بر روی نام دایی است.

حتی در همین رابطه گفته می‌شود مذاکرات اولیه با دایی صورت گرفته و رحمتی با سرمربی سابق پرسپولیس شخصا صحبت‌هایی داشته تا دایی را متقاعد به حضور در پیکان کند که به نظر می رسد در این راستا رحمتی موفق هم بوده است.

دیدار آینده پیکان برابر پدیده می‌تواند آخرین حضور ابراهیم‌زاده روی نیمکت پیکان باشد و باید منتظر خبر قبول هدایت پیکان توسط دایی در هفته آینده باشیم.

به نظر می رسد صحبت های دایی در خصوص اینکه هدایت تیمی را نخواهد پذیرفت چندان واقعی نباشد و او به زودی در لیگ برتر مشغول به کار شود.
اخبار ورزشی - بانک ورزش

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------