سقوط دو پله‌ای ایران با یک مدال برنز/ نتایج روز چهارم و جدول رده‌بندی مدال‌ها



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی‌های آسیایی

 

اخبار ورزشی - سقوط دو پله‌ای ایران با یک مدال برنز/ نتایج روز چهارم و جدول رده‌بندی مدال‌ها

چهارمین روز از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی امروز در حالی به پایان رسید که کاروان ورزشی ایران توانست یک مدال برنز در ووشو کسب کند. با وجود کسب این مدال کاروان ورزش ایران در جدول رده‌بندی توزیع مدال ها نسبت به روز سوم دو پله سقوط کرد و به رده یازدهم رفت.

به گزارش مهر، رقابت های سومین روز از بازی های آسیایی امروز اول مهر با برگزاری مسابقات در 9 رشته پیگیری شد. در روزی که کاروان ورزشی ایران در ووشو سه فینالیست داشت یک مدال برنز نیز در این رشته کسب شد. نتایج کامل رقابت های  به شرح زیر است:

* شکسته شدن رکورد ملی در شنا
در رشته شنا دو شناگر ایران امروز در ماده 50 متر آزاد به مصاف حریفان خود رفتند که در این بخش آرشام میرزایی با زمان 23 ثانیه و 91 صدم ثانیه و احمدرضا جلالی با زمان 23 ثانیه و 74 صدم ثانیه از راهیابی به فینال مسابقات بازماندند.

در ماده 200 متر قورباغه آریا نسیمی شاد رکورد ملی ایران را شکست؛ او با زمان 2 دقیقه و 20 ثانیه و 2 صدم ثانیه به خط پایان رسید. در همین ماده مهدی انصاری هم زمان 2 دقیقه و 23 ثانیه و 12 صدم ثانیه را به نام خود ثبت کرد و توانست حدود 5 ثانیه رکورد خودش را کاهش دهد.

* تیم تیراندازی از رسیدن به مدال بازماند
پوریا نوروزیان در ماده تفنگ بادی بازی‌های آسیایی با قرار گرفتن با کسب 622 در رده هفتم قرار گرفت و حسین باقری با کسب 619 امتیاز در رده هجدهم و مهدی جعفری‌پویا با کسب 618 امتیاز در رده نوزدهم قرار گرفتند.

همچنین در قسمت تیمی ایران با قرار گرفتن در رده چهارم از دست‌یابی به مدال بازماند. نوروزیان که در مرحله مقدماتی ماده تفنگ بادی 10 متر بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون با کسب 622 در رده هفتم قرار گرفته بود در مرحله فینال با کسب 165.6 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

*روئینگ سواران فینالیست شدند
در رشته روئینگ 2 نفره، تیم ایران شامل مجتبی شجاعی و امیر رهنما که در رده سوم گروه خود قرار گرفتند و راهی مرحله رپه شارژ یا همان شانس مجدد شدند توانستند به فینال مسابقات راه پیدا کنند. تیم روئینگ 4 نفره بانوان نیز به فینال مسابقات راه پیدا کرد.

* قاسمپور و سرلک به مرحله حذفی کامپوند رسیدند
در مرحله دوم مسابقات کامپوند بانوان تیم ایران امروز با حضور قاسم‌پور، عابدی، رنجبر و سرلک به رقابت پرداخت. در پایان مرحله مقدماتی قاسم‌پور هفتم، سرلک سیزدهم، رنجبر نوزدهم و عابدی سی‌ویکم شدند. ایران در بخش تیمی در جایگاه چهارم قرار گرفت. قاسم‌پور و سرلک به مرحله حذفی راه پیدا کردند. ملی‌پوشان روز پنجشنبه به مصاف حریفان می‌روند.

مجید قیدی، امیر کاظم‌پور، مجید کیان‌زاده و اسماعیل عبادی نمایندگان ایران در بخش کامپوند هستند که در مرحله مقدماتی تیمی ایران با 1050 امتیاز در رده اول قرار گرفت و کره‌جنوبی با 1045 امتیاز و هند با 1041 امتیاز به ترتیب در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در قسمت انفرادی اسماعیل عبادی با 355 امتیاز اول، مجید قیدی با 348 امتیاز ششم، امیر کاظم پور با 347 امتیاز دهم و کیان نژاد با 344 امتیاز هفدهم شدند.

* سه مدال نقره قطعی و یک برنز برای ووشو
در فرم چانگ کوآنِ رشته ووشو هانیه رجبی، نماینده بانوی ایران توانست 9.27 امتیاز کسب کند و عنوان هفتمی مشترک را به دست بیاورد. الهه منصوریان در ساندا در وزن 52- کیلو با شکست حریف میزبان به فینال بازی‌های آسیایی راه پیدا کرد.

محمد محسن سیفی سانداکار ایران در وزن 65 - کیلوگرم امروز در نیمه نهایی به مصاف نماینده چین رفت و با شکست حریف خود به فینال مسابقات راه یافت. سیفی در دو راند پیاپی حریف خود را شکست داد.

سجاد عباسی در وزن 70- کیلو با شکست مقابل نماینده کره جنوبی، به مدال برنز رسید. در وزن 75- کیلو، رضا لادور با شکست حریف قزاقستانی به فینال این مسابقات راه پیدا کرد.

* ناطقی در اومنیوم پنجم شد
حسین ناطقی، نماینده دوچرخه‌سواری ایران در ماده اومنیوم یک کیلومتر تایم‌تریل با ثبت زمان 1:08.329 در جایگاه هشتم ایستاد. حسنعلی ورپشتی ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در ماده اسپرینت در پایان رقابت‌ها مقام ششم را از آن خود کرد. حسین ناطقی ملی پوش کشورمان هم در امینیوم پنجم شد.

* جودوی تیمی ایران پنجم شد
تیم ملی ایران در دیدار اول با برتری مقابل چین، حریف کره‌جنوبی شد. ملی‌پوشان در دیدار با کره نتیجه را واگذار کردند و برای کسب مدال برنز مقابل ازبکستان هم ناکام ماندند. تیم ایران در نهایت به عنوان پنجمی رسید.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,بازی‌های آسیایی

 اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------