فرهاد مجیدی دستیار کی‌روش می‌شود؟



اخبار,اخبار ورزشی ,فرهاد مجیدی

 

اخبار ورزشی - فرهاد مجیدی دستیار کی‌روش می‌شود؟

آیا فرهاد مجیدی که جمعه به ایران برمی‌گردد، گزینه کارلوس کی‌روش برای دستیاری در تیم ملی فوتبال است؟

به گزارش ایسنا، با نزدیک شدن به شروع اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران بعد از جام جهانی 2014 که از 12 مهر در پرتغال خواهد بود، صحبت‌ها بر سر انتخاب و معرفی دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش بیشتر شده است.

از زمان تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی نام گزینه‌های مختلفی برای مربیگری در تیم ملی مطرح شد اما کی‌روش خیال همه را راحت کرد و گفت نام این مربی فقط در ذهن او و علی کفاشیان رییس فدراسیون است، هرچند کفاشیان دوشنبه در مصاحبه با ایسنا اعلام کرد کی‌روش هنوز گزینه‌اش را به او نگفته است.

بنابر اعلام مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون لیست نهایی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای اردوی پرتغال نهم یا دهم مهر اعلام می‌شود که احتمالا در همان زمان یا زودتر از آن نام دستیار ایرانی جدید کی‌روش مشخص شود.

اما در همین راستا سرمربی تیم ملی در اظهارنظری غیررسمی درباره این انتخاب، گفت: مربی ای را انتخاب کرده‌ام که اگر نامش را بشنوید، سورپرایز خواهید شد!

فرهاد مجیدی، شماره 7 اسبق آبی‌ها که اواسط فصل گذشته پس از خداحافظی از میادین، ایران را ترک کرد به یکباره به ایران برمی‌گردد. او که برای استراحت و گذراندن دوره‌های مربیگری به اروپا رفته بود جمعه در تهران است.

پیش از این بارها از علی کریمی نام برده می‌شد که بعضا یا واکنشی نسبت به آن وجود نداشت یا تلویحا تکذیب می‌شد، هرچند هنوز هم نمی‌توان از او که هیچ دوره مربیگری هم ندیده قطع نظر کرد اما با شرایط جدیدی که پیش‌آمده، احتمال نشستن فرهاد مجیدی روی نیمکت تیم ملی قوت گرفته است؛ چرا که شایعاتی مبنی بر ارتباط کی‌روش و مجیدی هم شنیده می‌شود.
اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------