آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

واكنش ماجدی به شایعه بركناری قلعه نویی و جذب دقیقی



اخبار,اخبار ورزشی , امیر قلعه‌نویی

 

اخبار ورزشی - واكنش ماجدی به شایعه بركناری قلعه نویی و جذب دقیقی

سرپرست استقلال گفت: «عده ای نمی خواهند شاهد آرامش در استقلال باشند و با شیطنت های رسانه ای خود سعی می کنند به اهداف خود برسند.»

به گزارش جام نیوز، میرشاد ماجدی در مورد شایعه برکناری امیر قلعه‌نویی از استقلال گفت: «ابتدا باید بگویم که مشکل تیم ما فنی نیست. اگر در این فصل بازیکنان خود را به‌دلیل مصدومیت از دست نمی‌دادیم و در تمامی بازی‌ها ترکیب کامل را در اختیار داشتیم، هیچ‌وقت چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد. حالا هم این شایعه جدید برای استقلال ساخته شده است، واقعاً امیر قلعه‌نویی برکنار شود که چه کسی بیاید؟ مگر هر فردی می‌تواند در استقلال نتیجه بگیرد؟»


وی در خصوص شایعه حضور کرانچار در استقلال به‌ جای قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: «بحث تغییر کادر فنی در استقلال شایعه است که صفر درصد هم احتمال وقوع چنین مسائلی وجود ندارد. خیلی‌ها در استقلال آمدند و رفتند ولی نتیجه نگرفتند. هر مدیر یا مربی‌ای نمی‌تواند در استقلال و پرسپولیس نتیجه بگیرد، چون این دو تیم شرایط خاص خودشان را دارند. متأسفانه برخی افراد بیکار فقط دنبال شایعه درست کردن و ایجاد حاشیه هستند. مطمئن باشید با یک برد همه چیز را به حالت عادی برمی‌گردانیم.»

ماجدی در واکنش به شایعه پیوستن سعید دقیقی به استقلال بیان کرد: «متاسفانه این شایعه نیز کار دوستان بیکاری است که اخبار کذب ایجاد می کنند. تا نیم فصل 6 بازی دیگر داریم و تمام تمرکز ما بر روی کسب امتیازات و ماندن در جمع مدعیان است. برای نیم فصل فرصت زیادی داریم و در تیم هیچ لیستی برای نقل و انتقالات نیم فصل وجود ندارد.»

وی درباره شایعه کارت های جعلی بازیکنان استقلال عنوان کرد: «هر چند وقت یک بار موجی از حاشیه ها را اطراف استقلال راه می اندازند. یک روز از قهر کرار می گویند و یک روز می نویسند بازیکن استقلال به دلیل دریافت نکردن پول در تمرینات حاضر نمی شوند. بعد از کسب 5 پیروزی متوالی در لیگ با این رفتار ها قصد دارند استقلال را به حاشیه ببرند و نمی خواهند شاهد آرامش در استقلال باشند و با شیطنت های رسانه ای خود سعی می کنند به اهداف خود برسند. کارت های جعلی ربطی به باشگاه ندارد و هر کس کارتش جعلی است باید پاسخگو باشد. این 2 بازیکن کارتی که برای ما آورده اند کارت پایان خدمت است و نه معافیت و اگر هم مشکلی داشته باشد به باشگاه استقلال ربطی ندارد.»

سرپرست تیم استقلال در خصوص وضعیت مصدومان این تیم گفت: «امیرحسین صادقی که بدون مشکل خاصی در تمرینات گروهی شرکت می‌کند ولی وضعیت هاشم بیگ‌زاده، خسرو حیدری و جاسم کرار بستگی به نظر کادر پزشکی استقلال دارد و باید ببینیم دکتر نوروزی چه تصمیمی خواهد گرفت.»

ماجدی درباره وضعیت یعقوب کریمی گفت: «کریمی تازه به ایران آمده است و طبق صحبت هایی که با کادر پزشکی باشگاه داشته ایم او مشکل مصدومیت مچ پا دارد. درباره وضعیت کریمی منتظر اعلام نتایج آزمایشات کادر پزشکی هستیم و بعد از مشخص شدن وضعیت وی کادر فنی درباره زمان ملحق شدن او به تمرینات تصمیم خواهد گرفت.»

وی درباره گمانه زنی درباره لیست جدید کی روش اظهار داشت: «من در مورد کی روش و تصمیماتش نظر نمی دهم. کی روش سرمربی تیم ما است و بهترین کار را که صلاح بداند انجام می دهد. ما وظیفه داریم فشار ها را از تیم ملی برداریم زیرا می خواهیم امسال با کی روش قهرمان آسیا شویم. باید به او فرصت بدهیم و با تمام توان از وی و تیمش حمایت کنیم تا بتوانند با خیالی آسوده تمرینات خود را پیگیری کنند و تیم را برای جام ملت ها آماده کنند. همگی آروز قهرمانی در جام ملت ها را داریم و امیدواریم کشور ما در استرالیا جشن قهرمانی برپا کند.»

ماجدی در پایان در مورد دیدار با ذوب آهن گفت: «این دیدار نیز مانند تمامی بازی های استقلال سخت و دشوار است. همه تیم های برابر استقلال انگیزه خاصی دارند و اعتقاد دارم بازی بسیار سختی خواهیم داشت. نباید ذوب آهن را دست کم بگیریم. ذوب آهن تیم جوان و خوبی است و مطمئنا برابر ما بهتر هم می شوند. استقلال متفاوتی را در این دیدار خواهیم دید و امیدوارم بازی خوبی را هواداران شاهد باشند.»
اخبار ورزشی - جام نیوز

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------