پشت پرده شایعه برکناری امیرقلعه نویی



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه نویی

 

اخبار ورزشی - پشت پرده شایعه برکناری امیرقلعه نویی

پرسپولیس و استقلال هرچقدر که در واگذاری شباهت داشته باشند دراوضاع جدول و محبوبیت مربیان متفاوت اند. استقلال شرایط خوبی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و هوادارانش تقریبا راضی هستند از سویی دیگر امیرقلعه نویی بسیار محبوب تر از علی دایی است و افتخارات بیشتری برای تیم آبی پوش به دست آورده.همین دلایل شرایط دوتیم را متفاوت می کند.

امیر قلعه نویی برکنار می شود؟ این سوالی است که تا همین هفته پیش عجیب به نظر می رسید. تیم استقلال در کورس قهرمانی است و امیرقلعه نویی هم پیش از این ثابت کرده که توانایی مدیریت تیمش را حتی در رتبه های پایین جدول هم دارد. اما یک روز قبل از بازی استقلال دراصفهان مقابل ذوب آهن دوباره شایعه برکناری قلعه نویی شنیده می شود. شایعه ای که بیش از اینکه به عملکرد فنی آبی ها مربوط باشد باید در شرایط مدیریتی این تیم جستجو کرد.

پروژه تکذیب شده وزارت
هرچند وزارت ورزش بارهاهرگونه دخالت در تصمیم گیری های باشگاه سرخابی را تکذیب کرده اما همچنان فلش شایعات به سمت ساختمان خیابان سئول است. پیش از برکناری علی فتح الله زاده و محمدرضا رویانیان هم این شایعات شنیده می شد. در روزهای آغازین فصل گفته می شد که وزارت ورزش علاقه ای به ادامه همکاری با مدیران و مربیان دوتیم ندارد. هرچند همان روزها این خبر تکذیب شد اما تحلیل کارشناسان براین اصل استوار بود که وزارت ورزش تغییراتش در سرخابی را نمی تواند بابرکناری همزمان مدیرعامل و سرمربی پیش ببرد.ازهمان روزکه امیرقلعه نویی وعلی دایی در دوتیم ماندند تا امروز که علی دایی رفته و شایعه برکناری قلعه نویی شنیده می شودهمچنان نام وزارتخانه درمیان است.

سیاسی استقلال کیست؟
کامران صاحب پناه رییس هیات مدیره باشگاه استقلال است. فردی که در تصمیم گیری به وزارت ورزش نزدیک است.او در اصل همان نقشی را در استقلال بازی می کند که سیاسی در پرسپولیس.قاعدتا اگر تغییری در استقلال رخ بدهد توسط او خواهدبود. مصاحبه کامران صاحب پناه با یکی از رسانه ها در مورد علی رضا منصوریان موید این ماجرا بود. او البته روز گذشته در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استقلال همه چیز را تکذیب کرد:« قلعه نویی ژنرال استقلال است. تحت هیچ شرایطی تعویض نمی شود و کاملا قابل اعتماد من است.برای هزارمین بار می گویم من به عنوان رئیس هیات مدیره استقلال بشدت از قلعه نویی حمایت می کنم»اما همینقدر کافی است که بدانید شایعاتی که منتشر شده کاملا با گفته های رییس هیات مدیره در تناقض است.

استقلال مثل پرسپولیس
یکی از دلایلی که تغییرات در تیم آبی پوش پایتخت را نزدیک جلوه می دهد شباهت های تصمیم گیری وزارتخانه برای دوتیم است. البته پرسپولیس و استقلال هرچقدر که در واگذاری شباهت داشته باشند دراوضاع جدول و محبوبیت مربیان متفاوت اند. استقلال شرایط خوبی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و هوادارانش تقریبا راضی هستند از سویی دیگر امیرقلعه نویی بسیار محبوب تر از علی دایی است و افتخارات بیشتری برای تیم آبی پوش به دست آورده.همین دلایل شرایط دوتیم را متفاوت می کند.

 

میرشادماجدی روز گذشته در تکذیب خبربرکناری قلعه نویی به سایت باشگاه استقلال گفته بود: «شایعه برکناری قلعه نویی کار دوستان بی کار است» اما با همه این تکذیب ها پیش بینی می شود شرایط کنونی فقط به خاطر حضور استقلال در بالای جدول است و از دست رفتن این شرایط دوباره به برکناری قلعه نویی می رسد. شاید هم اعضای هیات مدیره که در برکناری قلعه نویی دستی دارند کنار گذاشته شوند.

اخبار ورزشی - عصرایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------