تساوي ملوان و گسترش در اولين بازي هفته



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی ملوان و گسترش فولاد

 

اخبار ورزشی - تساوي ملوان و گسترش در اولين بازي هفته

ملوان و گسترش فولاد در اولين بازي هفته دهم به تساوي 1-1 رضايت دادند.

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی ابتدا گسترش با ضربه درویشی به گل رسید اما مازیار زارع در نیمه دوم بازی را مساوی کرد .

شرح بازی:
اعتراض شدید هواداران ملوان خطاب به سیروس محجوب مالک ملوان نقطه پایانی پرحاشیه ای بود که در انزلی به اتمام رسید. مسابقه ای که حرکات عجیب کاپیتان ملوان و اعتراضات مکرر هواداران این تیم به کادرفنی نکته مهم آن بود.

ملوان البته در این مسابقه چندان هم بد بازی نکرد اما فاقد قدرت لازم برای پیروزی مقابل یک تیم متوسط دیگر به نام گسترش فولاد بود. ملوانی ها که در نیمه اول روی اشتباهات دفاعی حریف بارها به گسترشی ها موقعیت دادند، در نیمه دوم بهتر کار کردند و حداقل 4 بخت مسلم گلزنی به دست آوردند که فقط یک بار توسط مازیار زارع به گل رسیدند. آنها در دقیقه 3+90 هم می‌ توانستند گل دوم را به ثمر برسانند اما ضربه محسن موسوی به تیر دروازه برخورد کرد.

این بازی در حالی به اتمام رسید که کمک داور دوم به دلیل شکستگی سر با کمک تیم داوری زمین را ترک کرد. در عین حال مهدی تارتار با به صدا درآمدن سوت پایان به وسط زمین رفت تا اعتراض خود را به داور نشان بدهد. ناظر این بازی فریدون اصفهانیان است که گزارشش پر و پیمان خواهد بود.

شرح گل ها:
1 ـ صفر (گسترش):حرکت زیبای بایرامی و سانتر او روی سر محمدرضا درویشی نشست و او بدون مزاحمت از درون محوطه جریمه گل اول بازی را به ثمر رساند.

1ـ1(ملوان): مازیار زارع در دقیقه 52 از فاصله نزدیک با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند.

با این نتیجه ملوان با 8 امتیاز در رده سیزدهم جدول و گسترش با 11 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند. راه‌آهن و ذوب‌آهن در صورت موفقیت در مسابقات این هفته می‌ توانند ملوان را پشت سر بگذارند و شرایط را علیه ایراندوست بغرنج تر کنند.
اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------