فرار راه‌آهن از شکست در دقيقه 3+90/صبا 1- سايپا 0 ؛ پيروز ترمز سايپا را کشيد



اخبار,اخبار ورزشی ,ليگ برتر فوتبال

 

اخبار ورزشی - هفته دهم ليگ برتر فوتبال
فرار راه‌آهن از شکست در دقيقه 3+90

عبدالمجيد باقري نيا در آخرين بازي در ليگ نتيجه خوبي مقابل راه‌آهن گرفت.

به گزارش "ورزش سه" بازی جذاب راه‌آهن و نفت مسجدسلیمان با نتیجه پرگل 2 ـ2 مساوی به پایان رسید تا راه‌آهنی ها کماکان ضعیف ترین خط دفاعی لیگ‌برتر را با 19 گل خورده در اختیار داشته باشد.

راه‌آهن بازی را خوب آغاز کرد و توسط مجتبی شیری به گل  رسید اما نفت مسجدسلیمان که با ضربه سعید سالارزاده بازی را مساوی کرد در نیمه دوم با گل میلاد جعفری از حریف پیش افتاد و تا لحظات پایانی پیروز این میدان بود اما باز هم امین منوچهری به داد حمید استیلی رسید و بازی را در لحظات پایانی مساوی کرد.

با این تساوی نفت مسجدسلیمان با 5 امتیاز در قعرجدول باقی ماند و راه‌آهن با 9 امتیاز به رده دوازدهم صعود کرد.

 


------------------------


هفته دهم ليگ برتر فوتبال / صبا 1- سايپا 0 ؛ پيروز ترمز سايپا را کشيد

تک گلي که پيروز قرباني در دقيقه سيزده به ثمر رساند، طلسم گل نخوردن سايپا را بعد از 418 دقيقه شکست.

 به گزارش خبرنگار "ورزش سه" از قم،  سایپا که پنج هفته بدون شکست را پشت سر گذاشته بود، نتوانست مقابل صبا موفقیت‌های خود را ادامه دهد و مغلوب صبای‌قم شد. تک گلی که پیروز قربانی در دقیقه سیزده به ثمر رساند، طلسم گل نخوردن سایپا را بعد از 418 دقیقه شکست.


هفته دهم لیگ برتر/ ورزشگاه یادگار امام(ره) قم/  تماشاچی: 150 نفر
داور: شاهین حاج بابایی، کمک ها: حسن یوسفی، ایوب غلامزاده
گل: (13) صبا
اخطار: ایوب کلانتری، روزبه چشمی، وحید علی‌آبادی، جلال‌الدین علی‌محمدی (صبا) ؛ بابک حاتمی، شیری، مجید ایوبی (سایپا)
صبای‌قم: مهرداد طهماسبی، پیروز قربانی، مسعود حق‌جو، سید احمد مهدی‌زاده، محمدامین آرام‌طبع، ابوالفضل ابراهیمی، حسین بادامکی( 83- وحید علی‌آبادی)، ایوب کلانتری، جلال‌الدین علی‌محمدی، احمد حسن زاده( 71- آمبونو آچیله) و مارکو اوره‌لیو آیوبل( 59- روزبه چشمی)
سرمربی: صمد مرفاوی
سایپای‌کرج: حامد فلاح زاده، بابک حاتمی، وحید محمدزاده، ابراهیم شکوری( 82- مجتبی رمضانی)، مجید ایوبی، حامد شیری، علی زینالی، ابراهیم صادقی، پویا نزهتی، حکیم نصاری( 57- سیدصالحی) و میلاد میداوودی
سرمربی: مجید جلالی
شرح بازی: در نیمه اول توپ و میدان بیشتر در اختیار بازیکنان صبا بود و حتی بازیکنان این تیم بعد از گلی هم که به ثمر رساندند دست به حملات زیادی زدند ولی شاگردان جلالی تنها یک فرصت گلزنی داشتند. در نیمه دوم بازی آرام دنبال میشد که بعد از ورود آچیله به بازی، صبایی‌ها چند فرصت صد در صد گلزنی داشتند که مهاجمان این تیم استفاده نکردند.


شرح گل‌ها:
1-0 (صبا) دقیقه 13: سانتر بادامکی از روی کرنر به مارکو اوره‌لیو آیوبل رسید که او با ضربه سر توپ را به پیروز قربانی رساند و او نیز از در بین دو مدافع سایپا با سر اولین گل بازی را به ثمر رساند.


بهترین بازیکن: پیروز قربانی بهترین بازی خود را در این فصل انجام داد. او علاوه بر گلی که وارد دروازه سایپا کرد، بارها مانع گلزنی و نفوذ مهاجمان سایپا شد.
اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------