پيروزي چلسي سيتي و يونايتد در ليگ برتر



اخبار,اخبار ورزشی ,ليگ برتر

 

اخبار ورزشی - هفته ششم ليگ برتر
پيروزي چلسي سيتي و يونايتد در ليگ برتر

بعد از توقف خانگي ليورپول، ساير مدعيان ليگ برتر توانستند مقابل حريفان به پيروزي برسند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد به ترتیب توانستند مقابل استون ویلا، هال سیتی و وستهام پیروز شوند.

چلسی که در خانه میزبان استون ویلا بود، خیلی زود از حریف پیش افتاد. اسکار در دقیقه 7 آبی ها را پیش انداخت. اما آنها برای رسیدن به گل دوم باید تا دقیقه 59 صبر می کردند. مهاجم برزیلی الاصل آبی ها که در دیدار قبلی موفق به گلزنی نشده بود، در این دیدار باز هم گل زد تا برتری چلسی دو برابر شود.


اما این پایان کار نبود و ویلیان در فاصله 11 دقیقه به پایان بازی، حساب کار را 3-0 کرد تا شاگردان پل لمبرت یک شکست سه گله دیگر را مقابل یک حریف لندنی تجربه کنند. آنها هفته قبل با همین نتیجه، مغلوب آرسنال شده بودند.


با این نتیجه چلسی 16 امتیازی شد و تا همچنان با اقتدار به صدرنشینی اش ادامه بدهد.

اما منچسترسیتی که به خانه هال سیتی رفته بود، برای کسب سه امتیاز، کمی به دردسر افتاد. آنها ابتدا با گل های سرخیو آگوئرو و ادین ژکو، در همان 11 دقیقه ابتدایی از حریف پیش افتادند اما گل به خودی مانگالا و گل آبل هرناندز، باعث شد تا در دقیقه 32، کار به تساوی کشیده شود؛ نتایجه ای که تا دقیقه 68 پا بر جا بود.

در این دقیقه، بار دیگر ادین ژکو، ستاره بوسنیایی سیتی، در نقش گلزن ظاهر شد و تیمش را پیش انداخت. در فاصله سه دقیقه به پایان بازی، فرانک لمپارد باز هم برای سیتی گل زد تا پیروزی شاگردان پیگرینی قطعی شود. با این پیروزی سیتی 11 امتیازی شد و در رتبه سوم جای گرفت.

منچستریونایتد هم در روزی که با اخراج وین رونی، 30 دقیقه 10 نفره بازی کرد، در نهایت توانست میهمانش وستهام را از پیش رو بردارد.


رونی در دقیقه 5 منچستریونایتد را پیش انداخت و در دقیقه 22، رابین فن پرسی، حساب کار را 2-0 کرد. اما ساخو پیش از پایان نیمه اول، یکی از گلهای خورده وستهام را جبران کرد تا شاگردان سم آلاردایس به کسب نتیجه امیدوار شوند. اما حتی با وجود اخراج رونی هم "چکش ها" نتوانستند به گل برسند تا بازی در نهایت با همان نتیجه 2-1 به پایان برسد.
یونایتدها حالا با 8 امتیاز از 6 دیدار، در رتبه هفتم جای دارند.

نتایج سایر دیدارها:
کریستال پالاس 2-0 لسترسیتی
ساوتهمپتون 2-1 کوئینز پارک رنجرز
ساندرلند 0-0 سوانسی

اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------