استارت پرسپولیس در نقل و انتقالات؛ پاسخ منفی به دو سرخپوش سابق / جانشین پولادی ایرانی است



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - استارت پرسپولیس در نقل و انتقالات؛ پاسخ منفی به دو سرخپوش سابق / جانشین پولادی ایرانی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای نیم‌فصل و جذب نفرات جدید هدفگذاری لازم را انجام داده و اولویت را برای تقویت سه پست گذاشته؛ دفاع چپ، هافبک پاسور و مهاجم نوک.

بازی با سپاهان که تمام شد درخشان به فکر جذب بازیکنان جدید افتاده و تیمش را برای ادامه رقابت‌های فشرده و دشوار لیگ برتر، جام حذفی و البته لیگ قهرمانان آسیا آماده خواهد کرد.

بدون شک حتی در صورت بازگشت پیام صادقیان از محرومیت و برطرف شدن مصدومیت‌ها، مجموعه فعلی بازیکنانی که در اختیار کادر فنی قرار دارد در حدی نیست که این تیم را به صف مدعیان قهرمانی برساند و در این کورس نگه دارد.

این نکته‌ای است که خود درخشان و همکارانش در کادر فنی هم به آن اذعان دارند و منتظرند تا در فرصت به وجود آمده بازسازی تیم شان را آغاز کنند.

حالا و بعد از بازی سپاهان تعطیلات 17 روزه می‌تواند فرصتی برای مقدمه چینی در راه جذب بازیکنان جدید برای نیم‌فصل باشد به خصوص اینکه با تغییرات کادر فنی حالا سرخ‌ها از سقف بودجه پایین آمده‌اند و مجوز نقل و انتقالات را گرفته‌اند.

* اولویت با دفاع چپ، هافبک پاسور و مهاجم نوک
حمید درخشان تا قبل از بازی با سپاهان و در جواب آنهایی که قصد داشتند بازیکن جدید اعم از ایرانی یا خارجی به او معرفی کنند، می‌گفت: «اجازه دهید این بازی را بگذرانیم، بعد.»

البته درخشان برای نیم‌فصل و جذب نفرات جدید هدفگذاری لازم را انجام داده است. او اولویت را برای تقویت سه پست گذاشته؛ دفاع چپ، هافبک پاسور و مهاجم نوک.

در این میان گفته می‌شود که او نیم نگاهی به جذب مدافع میانی و مدافع راست هم خواهد داشت به خصوص اگر حسین ماهینی دیگر نتواند برای پرسپولیس بازی کند.

* جواب رد به دو بازیکن سابق
قاسم دهنوی و سیدمهدی سیدصالحی دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس بعد از حضور در تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا دوباره برای بازگشت به پرسپولیس تلاش می‌کنند.

دهنوی که در ذوب‌آهن به بی نظمی‌هایش ادامه داد یکی دو هفته قبل به کادر فنی پرسپولیس پیغام داده که می‌خواهد برگردد اما درخشان هنوز جوابی به او نداده است.

از سوی دیگر سیدمهدی سیدصالحی که در تیم جدیدش هنوز گلی به ثمر نرسانده و چند بازی اخیر نیمکت نشین بوده هم چند بار برای بازگشت ابراز تمایل کرده اما سرمربی سرخ‌ها به او جواب منفی داده تا پروسه بازگشت این دو سرخپوش سابق منتفی شود.

* یک دفاع چپ از لیگ برتر خودمان
میثم حسینی شب گذشته در دقایقی که بازی کرد بازی خوبی انجام داد ولی او بازیکنی نیست که بتواند در دفاع چپ نیازهای پرسپولیس را جبران کند. او در بعضی از بازی ها از حد متوسط هم پایین‌تر نشان می‌دهد و روی نیمکت هم بازیکنی برای پر کردن جای او وجود ندارد.

درست است که دایی و درخشان دو سه بار از علی عسگری در پست دفاع چپ استفاده کرده‌اند اما درخشان حتما یک دفاع چپ خوب می‌خواهد که اگر پولادی نباشد احتمالا باز هم یک ایرانی است.


گفته می‌شود فعلا یک دفاع چپ متوسط که در لیگ برتر خودمان عضو یکی از تیم‌های پایین جدولی است نزدیکترین کاندیدا برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس است و به نظر می‌رسد شاید با توجه به کمبود بازیکن خارجی خوب و البته فقدان بازیکن شاخص ایرانی در این پست چاره‌ای جز اکتفا به یک بازیکن متوسط دیگر نباشد!

* پلی میکر سوئدی جای مهاجم سوئدی
چند روز پیش صحبت از ابراز علاقه پرسپولیس به جذب یک مهاجم سوئدی به میان آمد. بازیکنی که ملیتی سوئدی دارد و 22 ساله است.

این بازیکن جوان عضو تیم منچسترسیتی انگلیس است و به صورت قرضی راهی سلتیک اسکاتلند شده اما گفته می‌شود حقوق ماهیانه او در سیتی 200 هزار دلار بوده است.

حال سوال این است که پرسپولیس چطور می‌تواند بازیکنی با این حقوق را جذب کند؟ اما از بحث بازیکن سوئدی خارج نشویم چرا که گفته می‌شود در پست هافبک بازیساز هم یک بازیکن سوئدی را به کادر فنی پرسپولیس معرفی کرده‌اند. بازیکنی که رزومه‌اش مشخص نیست اما از کیفیت فنی او تعریف زیادی می‌شود.

* نوروزی از لیست خارج می‌شود
پرسپولیس و درخشان حتما یک مهاجم خارجی خوب می‌خواهند که احتمالا خارجی خواهد بود اما تا الان هیچ گزینه‌ای برای این پست مطرح نشده و از آنجا که پروسه یارگیری در این منطقه به صورت جدی آغاز نشده نام‌هایی که شنیده می‌شود در حد گمانه‌زنی اولیه هم نیست.

البته گفته می‌شود درخشان حتما نام رضا نوروزی را از لیست خارج خواهد کرد تا جا برای جذب یک بازیکن جدید باز شود. تعلل در این خصوص بدین خاطر صورت گرفته تا حاشیه‌های ناشی از کنار گذاشتن نوروزی دامن تیم را نگیرد.

در واقع پروسه خارج کردن نام نوروزی از لیست تنها یک روز زمان می‌گیرد و تا وقتی پروسه جذب مهاجم نوک جدید به مرحله نهایی نرسد کنار گذاشتن نوروزی فایده‌ای برای تیم نخواهد داشت.
اخبار ورزشی - ایران ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------