آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

توقف مدعيان در روز پيروزي پرگل بايرن



اخبار,اخبار ورزشی ,مسابقات فوتبال

 

اخبار ورزشی - تثبيت صدرنشيني باواريايي ها
توقف مدعيان در روز پيروزي پرگل بايرن

در روزي که بايرن مونيخ توانست با نتيجه پرگل 4-0 هانوفر را شکست بدهد، تيم هاي مدعي بايرلورکوزن، بروسيا دورتموند و شالکه مقابل حريفان شان متوقف شدند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گواردیولا در دیدار امروز کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل برسند.

 

تنها 6 دقیقه از بازی گذشته بود که بایرن مونیخ به گل اول رسید. ارسال دیدنی رافینیا برای لواندوفسکی پشت مدافعان حریف، ستاره لهستانی را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم بعد از یک کنترل عالی، توپ را در گوشه دروازه حریف جای داد.


هنوز تیم میهمان از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه 13، آرین روبن برای دومین بار دروازه هانوفر را باز کرد. پاس خوب لام، ستاره هلندی را روانه دروازه حریف کرد و در نهایت یک ضربه دقیق، سیلر را برای بار دوم مغلوب کرد.


حملات بایرنی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 38، لواندوفسکی توانست گل سوم را به نام خود ثبت کند. مهاجم بلند قامت بایرنی ها، بعد از عبور از مدافعان حریف، توانست دروازه سیلر را برای بار سوم باز کند تا نیمه اول با نتیجه 3-0 به پایان برسد.

هانوفر نیمه دوم را با چند تغییر آغاز کرد اما این تعویض ها هم نتوانست آنها را به بازی برگرداند و در مقابل، این آرین روبن بود که در دقیقه 78، گل چهارم بایرن را به ثمر رساند. پاس پیزارو بعد از برخورد به مدافع حریف، اتفاقی در اختیار روبن قرار گرفت و او هم با هوشمندی، دروازه حریف را برای بار چهارم باز کرد. با این سه امتیاز، بایرن 17 امتیاز شد و جایگاهش در صدر جدول با مستحکم تر کرد.

در سایر دیدارهای مهم، بروسیا دورتموند که در سه هفته گذشته در بوندس لیگا نتایج ضعیفی کسب کرده بود، امروز هم در خانه با یک گل مغلوب تیم بحران زده هامبورگ شد. تک گل بازی را لاسوگا در دقیقه 35 به ثمر رساند. با این نتیجه، دورتموند با 7 امتیاز از 7 بازی، در رتبه سیزدهم جدول قرار گرفت.


شالکه هم در خانه هوفنهایم با نتیجه 2-1 شکست خورد اما بایر لورکوزن در خانه مقابل پادربورن در آخرین ثانیه ها توانست از شکست فرار کند و به تساوی 2-2 رضایت داد.


وردربرمن هم در خانه برابر فرایبورگ با تساوی 1-1 متوقف شد.
اخبار ورزشی - ورزش 3

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------