واکنش قلعه نویی به برنامه 90 دیشب



اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه 90

 

اخبار اقتصادی - واکنش قلعه نویی به برنامه 90 دیشب؛ دروازه بانی که روزنامه مطرح را علیه فروزان اجیر می کند

سرمربی استقلال گفت: «شاید افشاریان در آن برنامه خواست درست بگوید که انتظاری غیر از این هم از آن برنامه نمی رود. اتفاقا اگر در آن برنامه می گفتند که این صحنه پنالتی نبوده من تعجب می کنم.»

امیر قلعه نویی درباره آخرین وضعیت استقلال اظهار داشت: «این روزها بازیکنان ملی پوش داخلی و خارجی ما در ترکیب تیم مان حضور ندارند و با تعدادی محدود از نفرات در حال انجام تمرینات هستیم. با این همه به خاطر تیم ملی و مسابقاتی که در پیش دارد با این شرایط کنار می آییم تا تیم ملی فوتبال در جام ملت ها موفق شود.»

وی در خصوص انجام دو دیدار نزدیک به هم خارج از خانه تیمش افزود: «ما باید ظرف چهار روز یک بازی در اهواز انجام دهیم و یک بازی در مشهد. یعنی باید از جنوب ایران به شمال کشور سفر کنیم به همین خاطر از باشگاه خواسته ام شرایطی فراهم کند تا برای جلوگیری از خستگی هر چه بیشتر اعضای تیم مان مستقیما از اهواز عازم شهر مقدس مشهد شویم.»

سرمربی استقلال درباره کارشناسی خداداد افشاریان در برنامه دیشب 90 در ارتباط با صحنه برخورد محسن فروزان با جلال رافخایی عنوان کرد: «با احترامی که برای افشاریان قائل هستم، محسن فروزان در آن صحنه وقتی به سمت توپ حرکت می کند نگاهش به سمت توپ و زمین است نه یار حریف. در نقطه مقابل وقتی رافخایی دید که توپ از او جدا شده خودش را روی زمین پرتاب کرد.»

قلعه نویی تاکید کرد: «معتقدم افشاریان صد درصد اشتباه می کند. وقتی نگاه بازیکن به توپ و حرکت آن است چطور ممکن است قصد زدن یار حریف را داشته باشد. بازیکن ملوان وقتی مطمئن شد به توپ نمی رسد خودش را به زمین انداخت تا اصطلاحا خطای پنالتی بگیرد. از افشاریان می خواهم یک بار دیگر این صحنه را با دقت نگاه کند. من بارها این صحنه را دیدم و روی نگاه دروازه بان تیمم دقت کردم.»

وی در این باره که کارشناس داوری برنامه 90 می گفت به هیچ عنوان هیچ نظر کارشناسی را مبنی بر پنالتی نبودن این صحنه قبول ندارد، یادآور شد: «بالاخره اگر ما داور نیستیم درباره داوری مطالعه داریم. اگر هم مطالعه نداشته باشیم 34 سال است در این فوتبال استخوان خورد کرده ایم. اتفاقا افشاریان است که صد درصد اشتباه می کند، باید در نگاه کارشناسی اش تجدیدنظر کند.»

سرمربی استقلال اضافه کرد: «دروازه بان که نمی تواند از جلوی مهاجم کنار برود و گل زدن او را نظاره کند. فروزان به سمت توپ رفت، نه به سمت پا یا بدن مهاجم. شاید افشاریان در آن برنامه خواست درست بگوید که انتظاری غیر از این هم از آن برنامه نمی رود. اتفاقا اگر در آن برنامه می گفتند که این صحنه پنالتی نبوده من تعجب می کنم.»

قلعه نویی در ارتباط با اینکه در برنامه 90 دیشب به خالکوبی های دست فروزان هم اشاره ای گذرا صورت گرفت گفت: «اگر به این مسائل ورود کنیم من هم موافق نیستم. ما مسلمانان ارزش ها و مسائل ملی را داریم که باید آنها را رعایت کنیم. مطمئن هستم اگر فروزان چنین کارهایی کرده روی جوانی بوده است چرا که برای یک برای بچه مسلمان مسائل دیگری وجود دارد که آنها در اولویت هستند، اما اگر در آن برنامه خاص به مسائل فنی دروازه بان تیم من ایرادی گرفته شده باشد پاسخ شان را می دهم.»

وی همچنین از مصاحبه تند چند روز پیش فروزان اطلاع داشت و در این باره که آیا با این رویه دروازه بان تیمش موافق است یا نه تصریح کرد: «به خاطر آن مصاحبه با او برخورد کردم. به فروزان گفتم تو باید حرفت را درون زمین بزنی نه در روزنامه ها. بیشتر تمرین کنی، انرژی بیشتری مصرمف کنی و حرفت را درون زمین فوتبال بزنی.»

سرمربی استقلال سپس با حمایت از دروازه بان تیمش ادامه داد: «معتقدم استقلال صاحب یک دروازه بان خوب شده و تا چند سال در این پست بیمه است. محسن فروزان در این مدت روی نتایج ما تاثیرگذار بوده و شاید در برخی مسابقات روی بعضی گل ها درصدی مقصر بوده است، اما گل هایی که روی آنها کمی مقصر بوده باعث از دست رفتن نتیجه برای استقلال نشده است.»

قلعه نویی در خصوص علت ناراحتی فروزان گفت: «اخیرا یکی از روزنامه های مطرح که از یک دروازه بان خط و ربط می گیرد در حال مطلب زدن علیه دروازه بان ماست. این روزنامه معروف روی دروازه بان ما زوم کرده و می خواهد تمرکزش را از او بگیرد که البته این هم خط و ربطی است که از یک نفر دیگر به آن روزنامه داده می شود، اما باز هم به هواداران استقلال می گویم که در این بحث دروازه استقلال تا چند سال بیمه شده است.»

وی در پایان بیان داشت: «امیدوارم ملی پوشان ما چه از عراق و ارمنستان و چه از پرتغال صحیح و سالم به جمع دیگر نفرات تیم برگردند تا با قدرت به مسابقات جام حذفی و لیگ برتر ورود کنیم. هدفی که این فصل در نظر داریم با یاری و کمک هوادارانمان قابل دسترسی است.»
اخبار اقتصادی - کاپ

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------