آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

توضیح مربی پرسپولیس در مورد درگیری با حقیقی



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - توضیح مربی پرسپولیس در مورد درگیری با حقیقی

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مشکلی که بین او و هافبک میانی این تیم پیش آمده توضیحاتی ارائه کرد.

نادر باقری در گفتگو با مهر ضمن بیان مطلب فوق افزود: اردوی کیش برای ما مفید خواهد بود. ما چند بازیکن مصدوم داریم که بعد از این تعطیلات آنها به تیم اضافه خواهند شد. امیدوارم با شروع دوباره لیگ تیم روند صعودی خود را پیدا کند و بتوانیم در ادمه فصل به جمع مدعیان بازگردیم.

وی در مورد شرایط دروازه بان های پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما با چهار گلر تمریناتمان را پیگیری می کنیم. همه آنها کاملا آماده هستند. نیلسون، سوشا مکانی و دروازه بان های تیم‌های امید و جوانان ما در این اردو حاضر هستند و ما با این نفرات تمریناتمان را در کیش دنبال می کنیم.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در خصوص درگیری با رضا حقیقی اظهار داشت: مساله چندان  مهمی نبود. حقیقی یک بی نظمی را  در اردو و در غیاب حمید درخشان انجام داد که ما هم آن را به باشگاه اطلاع دادیم و او را در اختیار کمیته انضباطی قرار دادیم که قرار شده برای حقیقی تصمیم بگیرند. طبق نظر حمید درخشان و باشگاه او تمریناتش را با تیم انجام می دهد.

وی در مورد ناراحتی نیلسون در اردوی کیش گفت: چنین مساله ای اصلا صحت ندارد و کذب است. نیلسون کاملا آماده است و با نشاط تمریناتش را دنبال می کند. این چنین مسائل را برخی ها فقط برای حاشیه سازی مطرح می کنند.

باقری در پایان در مورد پرسپولیس در ادامه فصل افزود: ما پیش از این با کمبود بازیکن مواجه بودیم. اما بعد از این تعطیلات مصدومیت آنها برطرف می شود. ما تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا تیم را به آمادگی کامل برسانیم. در نیم فصل هم با جذب یکی دو بازیکن خوب تیم را تقویت می کنیم ومطمئنا در ادامه فصل به جمع مدعیان اضافه می شویم.

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------