آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

صاحب جدید پیراهن جادوگر در تیم ملی / عكس



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - صاحب جدید پیراهن جادوگر در تیم ملی / عكس

شماره 8 تیم ملی فوتبال ایران که سال ها بر تن علی کریمی و مجتبی جباری بود حالا به یک بازیکن جوان رسیده است.

 با توجه به این نکته که پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، سردار آزمون در اردوهای تیم ملی و بازی های دوستانه پیراهن شماره ۸ را می پوشید، همه منتظر بودند در اردوی پرتغال هم این شماره تن آزمون باشد اما این بار شماره ۸ به مرتضی پورعلی گنجی رسیده است.

گویا در این اردو چون تیم ملی بازی دوستانه رسمی نداشته، کارلوس کی روش زیاد روی تقسیم شماره پیراهن بازیکنان وسواس نشان نداده و پس از این که بازیکنان باتجربه و همیشگی شماره های خود را برداشتند، چند شماره نظیر ۱۱، ۸، ۱۷، ۱۸ و ... روی زمین مانده و بقیه هم این پیراهن ها را پوشیده اند.

در این میان سردار آزمون مدعی است در حضور کریمی خجالت کشیده شماره ۸ را بردارد و ۱۸ را انتخاب کرده است اما بعضی ها می گویند سردار چون قبل از جام جهانی با پیراهن شماره ۸ از فهرست مسافران برزیل خط خورد، این شماره را برای خود خوش یمن نمی داند و قصد دارد از این پس ۱۸ بپوشد.

به هر حال بعد از این که سردار شماره ۱۸ را برمی دارد، سروش رفیعی شماره ۱۱ را انتخاب می کند، وحید امیری ۱۷ را می پوشد و مرتضی پورعلی گنجی هم با کسب اجازه از کریمی پیراهن شماره ۸ را به تن می کند.

البته پورعلی گنجی که در نفت هافبک دفاعی است و در تیم ملی به صلاحدید کارلوس کی روش در خط دفاعی آزمایش می شود، قطعا حتی اگر در اردوهای بعدی هم به تیم ملی دعوت شود، صاحب پیراهن شماره ۸ نخواهد بود.

در اردوی بعدی که تیم ملی بازی دوستانه رسمی خواهد داشت، کی روش صاحب شماره ۸ را معرفی می کند که احتمالا این شماره که قبلا تن کریمی و در جام جهانی تن رضا حقیقی بود، به یک هافبک می رسد.

* پورعلی گنجی: معلوم نیست این شماره ها همیشگی باشد
اما توضیحات صاحب جدید پیراهن شماره 8 تیم ملی را بشنوید: «این شماره پیراهن ها موقتی است و فقط برای همین اردوی پرتغال است و من اصلا معلوم نیست در اردوهای بعدی باشم یا نه و اگر باشم پیراهن شماره ۸ را بپوشم یا نه؟!»


پورعلی گنجی ادامه داد: «در این اردو هم وقتی شماره پیراهن های باقی مانده میان بازیکنان تازه وارد تقسیم می شد، شماره ۸ به من رسید که خیلی خوشحال شدم.»


وی در خصوص واكنش علی كریمی گفت: «از علی آقا کریمی که به عنوان مربی کنار تیم ملی است، اجازه گرفتم و ایشان گفت با خیال راحت ۸ را بپوش و تمرین کن.»

بازیكن جوان تیم ملی احساسش را اینگونه بیان كرد: «باور کن اصلا دنبال شماره پیراهن نیستم اما به هر حال پوشیدن پیراهنی که تن علی کریمی و بزرگان دیگر این فوتبال بوده، حتی در تمرین هم افتخار است. افتخار می کنم کنار علی کریمی هستم و این افتخار نصیبم شده که پیراهن او را حتی برای تمرین و یک نیمه بازی دوستانه بپوشم.»

اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی فوتبال ایران

مرتضی پورعلی گنجی در اردوی پرتغال که اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان است پیراهن شماره 8 را به تن کرده و این عکس را هم به یادگار و در کنار صادقی انداخته.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------