درخشان: مجبور نیستم جواب این آقا را بدهم!



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - درخشان: مجبور نیستم جواب این آقا را بدهم!

حمید درخشان می‌گوید پرسپولیس برای بانگورا نامه فدایت شوم نفرستاده بود که بخواهد برای حضور در تست فنی ناراحت شود.

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اردوی این تیم در کیش، وضعیت جذب بازیکنان جدید، حواشی به وجود آمده درباره مذاکره با رئال مادرید و انتقادهای افشین پیروانی از خود صحبت کرد.

* اردوی چند روزه‌ای در کیش با همه بازیکنان خود برگزار کردید. فکر می‌کنید برگزاری این اردو چقدر در عملکرد پرسپولیس تاثیرگذار است.
یکی از مهم‌ترین مزایایی که این اردو داشت این بود که همه بازیکنان در کنار هم تمرین کردند. در کیش تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم و به شرایط آمادگی که در نظر داشتیم نزدیک‌تر شدیم. این بخشی از برنامه ما برای آماده‌سازی پرسپولیس در طول فصل بود و ان‌شاءالله در اردوهای بعدی این کار را تکمیل می‌کنیم.

* فشار بدنسازی در این اردو باعث نمی‌شود که رسیدن بازیکنان به آمادگی کامل باز هم به تاخیر بیفتد؟
آنقدر فشار نیاوردیم که در بدن بازیکنان گرفتگی به وجود بیاید. تمرین‌ها را سبک‌تر و حساب‌شده در نظر گرفتیم تا فشار زیادی روی بازیکنان ایجاد نشود و نتیجه عکس بگیریم. الان فقط خستگی سفر در تن بازیکنان است که آن هم تا بازی روز پنجشنبه برطرف می‌شود.

* چرا در این اردو بازی دوستانه برگزار نکردید؟
تصمیم خودم بود چرا که مصدوم‌های زیادی در تیم داشتیم و محروم هم داریم بنابراین اگر باز هم در این اردو مصدوم می‌دادیم، شرایط سخت‌تر می‌شد.

* فکر می‌کنید با شروع بازی‌های لیگ پرسپولیس مد نظرتان را خواهیم دید؟
نمی‌شود از الان گفت. ما اردوی کیش را برای نزدیک شدن هرچه بیشتر به شرایط آرمانی برگزار کردیم. فکر می‌کنم در بازی‌های پیش‌رو مشخص شود که ما تا چه حد به پرسپولیس آرمانی نزدیک شده‌ایم.

* مثل اینکه با دو مهاجم خارجی به توافق رسیده‌اید؟
بله. دو مهاجم خارجی را پسندیده‌ایم؛ یک مهاجم صربستانی و یک مهاجم غنایی.

* چرا بانگورا را رد کردید؟ او در مصاحبه‌ای گفته بود من بازیکن گرانقیمتی هستم و به هیچ وجه برای رفتن به تیمی تست نمی‌دهم.
این دو مهاجم بهتر از بانگورا هستند. بانگورا 5-6 ماهی بود که بازی نکرده بود. ما برای این بازیکن احترام قائل هستیم. نمی‌دانم مشکل کجاست که هر بازیکن خارجی که مسیرش به سمت ایران باز می‌شود، تازه یادش می‌افتد که علیه باشگاه هم می‌تواند صحبت کند. اگر بانگورا بازیکن بزرگی است، برای خودش است. ما هم برای این بازیکن نامه‌ی فدایت شوم نفرستاده بودیم. شرط ما این بود که برای حضور در پرسپولیس باید در تمرین‌ها حاضر می‌شد و تست فنی می‌داد.

* بازیکن دیگری جذب می‌کنید؟
به دو بازیکن دیگر در خط هافبک و دفاع نیاز داریم که برای پیدا کردن گزینه مناسب تلاش می‌کنیم. باید بازیکن داخلی پیدا کنیم.

* بازی مرحله اول جام حذفی با کارگر بنه یزد را جدی می‌گیرید؟
ما شوخی نداریم و همه چیز برای ما جدی است. حریف ما هم تیم سخت‌کوشی است و مطمئن باشید با تمام قوا مقابل این تیم بازی می‌کنیم. هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم. برای ما پیروزی در همه بازی‌ها مهم‌ترین چیز است.

* مذاکره مدیران پرسپولیس با مسئولان رئال مادرید حاشیه‌هایی را به وجود آورده است. برداشت شما به عنوان مرد نخست نیمکت پرسپولیس در این رابطه چیست؟
من به هیچ وجه وارد این حاشیه‌ها نمی‌شوم و این‌ها مسائلی است که باشگاه و هیات مدیره باید درباره آن تصمیم‌گیری یا اظهار نظر کنند اما از لحاظ فنی باید بگویم که هر تیمی آرزو دارد با تیم بزرگی مثل رئال مادرید بازی کند. اگر این اتفاق بیفتد که چه بهتر و ما از تقابل با این باشگاه بزرگ استقبال می‌کنیم. به هر حال برگزاری چنین بازی‌هایی به سود اعتبار کشورمان است و نباید مسائل شخصی را در آن داخل کنیم. بازی با رئال مادرید در آینده جزو افتخارات هر کشوری محسوب می‌شود، آن هم در شرایط فعلی که وضعیت کشور ما را عکس آن چیزی که هست نشان می‌دهند و حضور رئال در ایران می‌تواند نشان دهنده صلابت ما باشد. اما اگر این بازی انجام نشد هم شرایط مثل گذشته است و برای ما فرقی نمی‌کند. خیلی چیز مهمی نیست که بعضی دوستان این مسئله را بزرگ کرده‌اند.

* افشین پیروانی در مصاحبه‌ای انتقادی خطاب به شما گفته بود اگر پرسپولیس بی‌بضاعت بود چرا هدایت این تیم را قبول کردید؟
من کاری به این صحبت‌ها ندارم و مجبور نیستم جواب پیروانی را بدهم. این بحث‌ها برای ما مهم نیست و به هیچ وجه تمرکز تیم ما را هم به هم نمی‌زند.
اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------