واکنش مایلی کهن به لغو بازی پرسپولیس - رئال مادرید



اخبار,اخبار ورزشی ,محمد مایلی کهن

 

اخبار ورزشی - واکنش مایلی کهن به لغو بازی پرسپولیس - رئال مادرید

سرمربی اسبق تیم ملی گفت: با استدلال کی روش، لوآخیم لو بیکار است و وقت اضافی دارد که برای دیدن بازی چلسی و آرسنال به انگلیس می رود.

محمد مایلی کهن در تشریح دلایل موفیت تیم ملی والیبال و نقش مربیان خارجی در این روند عنوان کرد:اگر والیبال ما امروز به این موفقیت رسیده به دلیل یک برنامه ریزی بلند مدت بوده که از زمان یزدانی خرم شروع شد.بعد داورزنی آمد که نقاط ضعف را برطرف کرد.حتی آموزش و پرورش هم در این موفقیت نقش داشت.

 

مربیان زیادی نظیر:پورکاشیان،محتشمیان ،محمد وکیلی،کارخانه و مرحوم معدنی هم در این زمینه زحمت کشیدند.معدنی 4 سال پیش تیمی ساخته بود که شخصیت قهرمانی در آسیا را داشت.

وی ادامه داد:ولاسکو به تیم ملی نظم داد و مدیریت کرد.پس از او کواچ آمد که مربی جوان،با انگیزه و با شخصیت و کاربلدی است.او از پتانسیل همه بازیکنان استفاده کرد و از مربیان ایرانی در کادر خود سود برد.چیزی که بر آن تاکید دارم این است که چرا در این موفقیت ها نقش مربی ایرانی،تا به امروز کمتر به چشم آمده و کم رنگ تر بوده است.من اگر این صحبت ها را می کنم به این دلیل است که سال ها در امور مشترک فدراسیون ها فعالیت داشتم و با روسای مختلف فدراسیون ها کار کردم بنابراین با تجارب و تحصیلاتی که دارم تقریقا از همه ورزش ها مطلعم که اینگونه اظهارنظر می کنم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:اگر یک مربی خارجی کاربلد به ایران بیاید و به مربیان و بازیکنان ما آموزش دهد من دستش را می بوسم.نه برخی مربیان خارجی که در حال حاضر در داخل ایران حضور دارند و اگر کشور دیگری یک دلار به آنها بیشتر بپردازد به آنجا می روند.مشخص نیست وینگادا قبل از اینکه سرمربی تیم امید ایران شود کجا بوده است.اینگونه مربیان بیشتر شومن هستند.

 

آقای کی روش می گوید دارای اتاق آنالیز قوی است که با در اختیار داشتن فیلم های همه بازی های لیگ برتر؛همه بازیکنان را تحت نظر دارد.با استدلال کی روش، لوآخیم لو بیکار است و وقت اضافی دارد که برای دیدن بازی چلسی و آرسنال به انگلیس می رود تا آخرین وضعیت بازیکنان ملی پوش خود را از نزدیک ببیند.به نظر من سرمربی تیم ملی باید با رصد کردن بازی های مختلف هم بازیکنان جدید که مستعد دعوت به تیم ملی هستند را در نظر بگیرد و هم از آخرین وضعیت آمادگی بازیکنانی که در تیم ملی و به ویژه در جام جهانی بازی کرده اند مطلع شود.

وی درباره لغو بازی دوستانه رئال مادرید مقابل پرسپولیس تصریح کرد: اصلا من از اساس این بازی را قبول نداشتم چون هنوز پرسپولیس کلی مشکل دارد.آنطور که خودشان می گویند 100 میلیارد بدهی وجود دارد.پرسپولیس یک باشگاه نیست و تیم است.چرا در این شرایط باید هزینه زیادی صورت بگیرد تا یک مسابقه برگزار شود. اگر هم یک اسپانسر پول را بدهد باز هم نقدینگی از کشورمان خارج می شود.

مایلی کهن افزود: بر فرض پرسپولیس بتواند رئال را ببرد چه اتفاقی می افتد. فقط قصد این کارها این است که یک هیاهوی تبلیغاتی ایجاد کنند تا مشکلات پشت این هیاهو پنهان شود. سال گذشته آقایان پول بادآورده ای را به پیشکسوتان میلان دادند تا به ایران بیاید و هیاهوی تبلیغاتی راه بیفتد. نتیجه آن چه شد؟ باور کنید کشورهای عربی هم دیگر از این کارها نمی کنند و اینگونه نمایش های تبلیغاتی دیگر از مد افتاده است.
اخبار ورزشی - کاپ

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------