قلعه‌نویی: نژاد ملت ایران برتر است/ کرار به استقلال برمی گردد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - قلعه‌نویی: نژاد ملت ایران برتر است/ کرار به استقلال برمی گردد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شناخت خوبی از تیم فولاد نوین اهواز داریم و دو بازی این تیم را هم دیده‌ایم.

امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص دیدار این تیم در جام حذفی مقابل فولاد نوین اهواز گفت: در ابتدا باید اعیادی که گذشت را تبریک بگویم چراکه عید غدیر بزرگ‌ترین عید شیعیان است. درباره فولاد نوین هم باید بگویم که فیلم دو بازی این تیم را دیده ام و شناخت خوبی از این تیم داریم آنها تیمی جنگنده و آینده‌دار هستند و ما با همه بازیکنانمان در جام حذفی حاضر می‌شویم البته همانند گذشته تیم ما به سه قسمت بازیکنان مصدوم، بازیکنان ملی‌پوش و کسانی که با ما تمرین می‌کنند تقسیم شدند.

وی ادامه داد: اگر ملی‌پوشانمان هم برسند و خسته نباشند صد در صد از آنها هم استفاده می‌کنیم.

وی درباره تعطیلی لیگ هم اظهار داشت: شاید اگر من حرف بزنم باز هم عده‌ای علیه من مطلب بنویسند اما شما از آلمان که قهرمان جام جهانی شده تا ضعیف‌ترین تیم ببینید که آیا لیگشان 50 روز تعطیل است یا نه البته ما تابع مقررات هستیم چراکه اگر حرف بزنیم قلم‌ها هزار مطلب علیه من می‌نویسند. با این همه با همین موجودی که داریم تمرین می‌کنیم و شرایط خوبی هم داریم.

قلعه‌نویی درباره اینکه نگاه باشگاه استقلال به جام حذفی چیست گفت: جام حذفی برای ما مثل لیگ برتر است و با همه قوا و با انگیزه وارد این مسابقات می‌شویم و البته می‌دانیم که شرایط جام حذفی با لیگ فرق می‌کند.

سرمربی استقلال در خصوص وضعیت کرار جاسم که این روزها در عراق به سر می‌برد اظهار داشت: کرار دو سه مشکل داشت که یکی از آنها مشکل مالیاتی و دیگری شخصی بود و باشگاه استقلال همه تلاشش را کرد تا این مشکل حل شود و زمانی که ما در ارمنستان بودیم این مشکل برطرف شد اما او در عراق کاری داشت و ما هم به او اجازه دادیم که به کارهایش برسد و فردا یا پس فردا به ما اضافه خواهد شد.

وی درباره راه سخت استقلال برای رسیدن به فینال جام حذفی ادامه داد: قبول دارم که گروه ما سخت‌تر از گروه دیگر است اما همه تیم‌ها در جام حذفی برای موفقیت تلاش می‌کنند.

قلعه‌نویی در خصوص ناکامی‌های سریالی تیم‌های پایه‌ای کشورمان در رقابت‌های آسیایی افزود: وقتش نیست که اینجا حرف بزنم اما می‌گویم که نباید یک نفر را مقصر دانست. من 10 سال پیش می‌گفتم که باید دادستان ورزشی داشته باشیم که به تازگی کمیسیون اصل نود مجلس خواستار حضور دادستان ورزشی شده است و 12 سال قبل هم گفتم با این نگاه به فوتبال از آسیا عقب می‌افتیم و همینطور هم شد. فوتبال ما باید علمی باشد و زیرساخت‌های خوبی داشته باشد. کجای دنیا دیدید که یک لیگ 50 روز تعطیل باشد؟

وی خاطرنشان کرد: در عربستان وقتی تیم‌های الاتحاد و الاهلی باهم بازی دارند قبل از آن امیدهای دو تیم با همه شرایط حرفه‌ای با هم بازی می‌کنند اما من دربی امیدهای تهران را دیدم و واقعا تاسف خوردم چراکه ساختار فوتبال ما مریض است. ما 15 سال است که نتوانسته‌ایم ورزشگاه نقش جهان را درست کنیم و فقط درگیر ورزشگاه آزادی هستیم. نگاه ما باید به فوتبال فرصتی باشد هرچند که اعتقاد دارم همه زحمت کشیدند و نباید علی دوستی‌مهر را مقصر بدانیم و او را محاکمه  کنیم بلکه نگاه به فوتبال ما مریض است و چرا باید تیم پرطرفداری مثل استقلال در این گونه زمین تمرین کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح  کرد: ما یا باید مقطعی صحبت کنیم و یا باید برنامه‌ریزی انجام بدهیم وقتی انگلستان 4 گل از حریفش خورد کاپلو به کارش ادامه داد و این نشان می‌دهد که نباید مقطعی باشیم. دانمارک سالی که قهرمان اروپا شد در مسابقات مقدماتی حذف شده بود اما چون یوگسلاوی درگیر جنگ‌های داخلی بود دانمارک را وارد مسابقات یورو 92 کردند و همان سال این تیم قهرمان شد. اگر مدیران ما خوب کار کنند آن وقت می‌توانیم درباره مسائل کلان فوتبال حرف بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: برزیل 10 گل در خانه‌اش خورد اما می‌بینیم که کارشناسان فوتبال ما کارشناسان بعد از نتیجه هستند و اگر کسی قرار است انتقادی بکند باید برنامه داشته باشد و نه فقط درباره نتیجه حرف بزند اما می‌بینید که ما فاقد برنامه هستیم و اگر برنامه داشتیم استادیوم‌های ما ستاره دار بود و اینطور نبودیم وقتی نمایندگان کنفدراسیون آسیا برای بازدید بیایند تن وبدنمان بلرزد!

قلعه‌نویی افزود: باید واقعیت‌ها را گفت همه زحمت می‌کشند و علی دوستی‌مهر هم زحمت می‌کشد اما چون برنامه نداریم شرایط ما این است. من خودم مربی تیم ملی بودم و در سال 2007 یا 2008 به اسکاندیناوی رفتم و دیدم که آنها برنامه 12 سال آینده‌شان را هم دارند آن وقت لیگ ما 50 روز تعطیل می‌شود! خب در چنین شرایطی باید هم تیم‌های پایه‌ای ما حذف شوند. هر زمان برنامه‌ای داشتیم می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم. ملت ما نژاد برتری دارد و در همه موارد می‌تواند جزو 10 کشور اول باشد اما می‌بینید که بسترش فراهم نیست و می‌بینید که وضعیت ما این است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان درباره اینکه گفته می‌شود در فوتبال ایران جادوگری وجود دارد گفت: من مطبوعات را نمی‌خوانم و دنبال این مسائل هم نیستم و به آن اهمیت نمی‌دهم اما باید تلاش و توکل کرد و نمی‌تونیم در خانه بنشینیم و بگوییم ائمه (ع) برای ما گل بزنند! ما باید تلاش کنیم و نتیجه را به خدا واگذار کنیم.
 اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------