اظهارات قلعه‌نویی بعد از تساوی مقابل پدیده



اخبار,اخبار ورزشی , سرمربی استقلال

 

اخبار ورزشی - قلعه‌نویی: برای اولین‌بار ملی‌پوشان ما خوب بودند/ در جوار امام رضا(ع) حرف از آمریکا نزنید

سرمربی استقلال می‌گوید در دیدار تیمش برابر پدیده برای نخستین بار ملی‌پوشانش همگی بازی بسیار خوبی را از خود ارائه دادند.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پدیده گفت: پیش از هر چیز از مردم خوب مشهد بابت محبت زیادشان به ما تشکر می‌کنم. همچنین از همه دست‌اندرکارانی که باعث شدند روز خوبی را شاهد باشیم. حریف ما قبل از این دیدار به ما زمین داد و استقبال خوبی از ما کرد. این موارد در ایران نادر است؛ چرا که عده‌ای می‌خواهند مردم از فوتبال لذت نبرند. تنها دو برخورد زشت در این دیدار رخ داد. یکی برخورد ناجا با کادر فنی استقلال و دیگری انداختن لیزر روی چشمان بازیکنان ما در طول 90 دقیقه.

وی در پاسخ به سوالی درباره کیفیت فنی این دیدار عنوان کرد: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و حیف که پخش تلویزیونی نداشت و ای کاش یک برنده هم به خود می‌دید. من از این یک امتیاز راضی هستم و از طرفی خوشحالم که در حالی که در ایران شاهد رکود تماشاگر هستیم. در مشهد استقبال خوبی از بازی‌ها می‌شود. فکر می‌کنم در 10 دقیقه اول می‌شد دو گل بزنیم و حیف شد که شهباززاده از فرصتش استفاده نکرد.

سرمربی استقلال افزود: طبیعی بود که با آغاز نیمه دوم پدیده حملات زیادی را تدارک ببیند. آن‌ها تیم قدرتی بودند اما یک نکته هم ناراحت کننده است و آن اینکه خیلی بد است همه تیم‌ها جلوی ما با انرژی ظاهر می‌شوند و چند کارت زرد هم می‌گیرند اما در دیگر دیدارها بی‌انگیزه کار می‌کنند.

او در پاسخ به سوالی درباره داوری این دیدار بیان کرد: اعتقاد دارم تیم داوری برنده این دیدار بود. البته یک صحنه مشکوک هم بود آن هم مشت روشنگر به صورت مهاجم ما بود. به هر حال داوری مشکلی نداشت و من از اکبریان تشکر می‌کنم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره کیفیت خط دفاعی تیمش و مصدومان این تیم اظهار کرد: قبلا هم گفته بودم که خرسندنیا در این فصل نتوانسته برای ما در پست تخصصی‌اش بازی کند و دلیل این امر مصدومیت مدافعان ماست. با این حال من را خیلی امیدوار کرد. این دیدار اولین بازی‌ای بود که ملی‌پوشان ما همگی خوب بازی کردند. ما 120 دقیقه سخت در اهواز داشتیم و فکر می‌کنم در مجموع امروز خیلی خوب بودیم. آمادگی بدنی بازیکنان ما مدیون زحمات مهریزی است که از او تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به سوالی درباره سرانجام اردوی استقلالی‌ها در آمریکا گفت: در جوار امام رضا (ع) حرف از آمریکا نزنید (با خنده!). این مسئله هنوز مشخص نیست و قرار است مدیریت باشگاه نتیجه را اعلام کند.

سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا تیمش با وجود امکانات مناسب امروز بازی خوبی را انجام نداد، گفت: تیم من به لحاظ امکانات در سطح بسیار معمولی است و اصلا امکانات خاصی ندارد. تیم ما به سه بخش تقسیم شده که یک دسته ملی‌پوشانش هستند، یک دسته مصدومان و دسته آخر بازیکنان در خدمت ما. در بازی با فولاد خوب نبودیم اما اینجا بازی خوبی کردیم و توانستیم پدیده را تا حدی هم کنترل کنیم. فکر می‌کنم توانایی پیروزی در این دیدار را هم داشتیم. 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------