واکنش درخشان به شایعه برکناری اش در نیم فصل



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - دیروز سخت ترین روز زندگی ام بود؛
واکنش درخشان به شایعه برکناری اش در نیم فصل

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «مکانی، شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد و می تواند به تیم ملی کمک کند.»

حمید درخشان درباره پیروزی تیمش مقابل راه آهن در جام حذفی اظهار داشت: «بازی خیلی خوبی مقابل راه آهن انجام دادیم. ما در دقایق ابتدایی یک پنالتی را از دست دادیم. می توانستیم در وقت قانونی راه آهن را شکست دهیم اما به هر حال بازی به پنالتی رفت. از تیم راه آهن هم تشکر می کنم که فوتبال خیلی خوبی انجام داد. آنها پا به پای ما فوتبال کردند و به حمید استیلی خسته نباشید می گویم.»

وی درباره عملکرد سوشا مکانی در بازی دیروز تاکید کرد: «سوشا در جریان بازی یکی، دو اشتباه داشت و روی گلی که دریافت کردیم هم مقصر بود اما واقعا در ضربات پنالتی جبران کرد. به نظر من سوشا دیروز، روز بسیار خوبی را سپری کرد و مخصوصا بعد از ضربه پنالتی که خودش گل کرد، انگیزه اش چند برابر شد و توانست ضربات خوبی را مهار کند. فکر می کنم شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد و می تواند به تیم ملی کمک کند.»

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تیمش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی حریف گل گهر سیرجان شده است، خاطرنشان کرد: «اصلا بازی آسانی مقابل این تیم نداریم. تیمی که تا این مرحله بالا می آید حریف ضعیفی نیست و بی تردید باید با انجام بازی منطقی در این بازی به برتری برسیم.»

درخشان درباره اینکه مقابل راه آهن کنار زمین آرام و قرار نداشت، خاطرنشان کرد: «دیروز سخت ترین روز زندگی ام بود، من در تمام سال هایی که از خدا عمر گرفته ام، هیچ وقت اینقدر عصبانی نشدم. دلیلش هم واضح است. ما فرصت های زیادی از دست دادیم و نباید اجازه می دادیم بازی به 120 دقیقه و پنالتی بکشد. به هر حال روز سختی بود و خوشحالم که شاهنامه آخرش خوش بود.»

وی درباره اینکه گفته می شود سازمان لیگ در ماجرای شجاع خلیل زاده به دلیل اعلام نکردن نام این بازیکن تخلف کرده، بیان داشت: «من نمی گویم سازمان لیگ تخلف کرده، حرف من این است که این بازیکن در لیست ابتدایی نامش حضور داشته و باید توضیح بدهند که چرا کوتاهی کرده اند؟ چرا نام او را اعلام نکردند؟ نمی خواهم بگویم چه کسی مقصر است اما حق ما را خورده اند و این انصاف نیست.»

درخشان درباره اینکه سپاهانی ها گفته اند سازمان لیگ اعلامی مبنی بر محرومیت خلیل زاده نداشته، گفت: «آنها دروغ می گویند، قانون برای همه یکسان است. من احساسم این است برخی افراد در ماجرای خلیل زاده شیطنت کرده اند. ما پیگیر هستیم و اگر سازمان لیگ جوابی نداشته باشد، به کمیته انضباطی شکایت می کنیم.»

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار با پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر تصریح کرد: «پیکان تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. برای ما این بازی هم مثل سایر بازی ها دشوار است. با این حال محکوم به برد هستیم و باید بتوانیم 3 امتیاز را مال خود کنیم.»

وی درباره حضور چند استقلالی سابق در پیکان افزود: «کاری به این مسائل نداریم، ما مقابل تیم پیکان قرار می گیریم و باید بتوانیم پیکان را شکست دهیم.»

درخشان در پایان درباره شایعاتی که پیرامون برکناری اش در نیم فصل مطرح شده است، گفت: «این ها همه اش شایعه است. این داستان ها را دشمنان من درست کرده اند و صحت ندارد.»
اخبار ورزشی - کاپ

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------