آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

یادش رفته چطور از دایی انتقاد می کرد



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - دلخوری پروین از سرمربی پرسپولیس؛
یادش رفته چطور از دایی انتقاد می کرد

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: «خودش گفت پرسپولیسی ها در حد محلات هستند، حالا گردن من می‌اندازد؟!»

حمید درخشان در مصاحبه‌ای که قبل از دیدار با راه‌آهن انجام داد از بازیکنانش خواست تا بازی‌های خوبی را انجام دهند و به پروین ثابت کنند که اشتباه می‌کند و آنها شایستگی‌های زیادی دارند.

پروین که از شنیدن صحبت‌های درخشان به شدت ناراحت شده بود، دیروز و در صحبتی که در یک جمع خودمانی داشت، دلخوری‌اش را از سرمربی پرسپولیس اعلام کرد: «من که توی تمام این مدت از پرسپولیس حمایت کردم. حتی گفتم که پرسپولیس به اندازه کافی بازیکن نداره و باید به مربی‌هاش فرصت داد. حتی وقتی پرسپولیس باخت و همه ناراحت بودن، گفتم که درخشان شاگرد خودم بوده و ازش حمایت کردم ولی با تمام این حرف‌ها نمی‌دونم که چطور بعضی‌ها این چیزها رو نمی‌بینن و اون حرف‌های عجیب و غریب رو می‌زنن!»

پروین نمی‌داند که چرا درخشان او را مقابل بازیکنان پرسپولیس قرار می‌دهد: «خدا رو شکر که توی این مدت من فقط از احترام گذاشتن به بقیه صحبت کردم و همه گفتن علی پروین مردم داره. من یه کلمه هم راجع به بچه‌های پرسپولیس حرف نزدم و احترام همه‌شون رو نگه داشتم ولی مثه این‌که بعضی‌ها حواسشون به این قضیه نیست! تا جایی که من یادم میاد سرمربی پرسپولیس توی این چند روزه مصاحبه‌هایی عجیب و غریب انجام داد و گفت که بازیکنان پرسپولیس در حد محلات هستن! درخشان حتما یادش هست که گفت بازیکن نداره و با اینها نمی‌تونه کاری انجام بده! به نظر من بهتره که بازیکنان پرسپولیس خوب بازی کنن تا خودشون رو به مربی تیم نشون بدن، نه من!»

بحث در مورد درخشان به همین جا ختم نشد چون بعضی از دوستان و نزدیکان سلطان که از صحبت‌های درخشان در مورد پروین دلخور بودند به انتقاد از او پرداختند: «ما از حمید حمایت کردیم ولی مثه این‌که یادش رفته چطور از دایی انتقاد می‌کرد و می‌گفت که اگه این تیم رو داشت حداقل سهمیه آسیایی می‌گرفت! اون زمان که بیرون بود اونجوری حرف می‌زد و حالا که اومده می‌گه بازیکن‌ها در حد محلات هستن!»

بعضی از قدیمی‌های پرسپولیس که اتفاقا اطلاعات جالبی نیز در مورد روابط درخشان با خوردبین داشتند، می‌گفتند که قبلا یکی از شروط خوردبین برای همکاری با پروین این بوده که درخشان حضوری در پرسپولیس نداشته باشد و سرپرست سرخ‌ها تا این حد از رویارویی و همکاری با سرمربی امروز پرسپولیس فراری بوده است.

آخرین نکته در مورد این دورهمی در جایی بود که قدیمی‌های پرسپولیس از دخالت‌های سیاسی در کار درخشان صحبت می‌کردند و پروین هم آن را پای ناتوانی سرمربی گذاشت.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------