لیست مازاد و خرید استقلال در بازار زمستانی؛ 3 ستاره جایگزین 3 آبی پوش



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - لیست مازاد و خرید استقلال در بازار زمستانی؛ 3 ستاره جایگزین 3 آبی پوش

از دروازه‌بان برزیلی استقلال، یکی از هافبک‌های پا به سن گذاشته و سرشناس تیم و یکی از ملی‌پوشان استقلال که خود تمایل زیادی به جدایی دارد، به عنوان کاندیداهای اصلی لیست مازاد آبی ها نام برده می‌شود.

استقلال را باید یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های این فصل لیگ‌ برتر نامید اما با این حال بحران مصدومیت در طول فصل بدجوری دست کادرفنی این تیم را خالی کرد، تا جایی که در برخی هفته‌ها تعداد بازیکنان این تیم برای حضور در لیست 18 نفره به حد نصاب نمی‌رسید و کادر فنی نام سه دروازه‌بان را در لیست قرار می‌داد.

با نزدیک شدن به نقل و انتقالات نیم‌فصل، مسئولان این باشگاه در جلسه‌ای که با سرمربی تیم داشتند در ارتباط با برنامه‌های مد‌نظر او برای تقویت تیم به بحث و تبادل نظر پرداختند که ماحصل این صحبت‌ها به جذب سه ستاره در سه پست برای بازار زمستانی معطوف شد، البته با این شرط که سه جای خالی در لیست فعلی تیم باز شود تا نفرات جدید جذب شوند.


در مورد اینکه سه بازیکن مازاد استقلال برای خالی شدن لیست چه کسانی هستند، حرف و حدیث‌های زیادی به گوش رسیده ولی تا به این لحظه از حضور رافائل داسیلوا، دروازه‌بان برزیلی، در فهرست مازاد استقلال قطعی به نظر می رسد.

یکی دیگر از کاندیداهای قرار گرفتن در لیست مازاد، از هافبک‌های پا به سن گذاشته تیم است که در ابتدای فصل هم بر سر تمدید قراردادش با باشگاه تردیدهای زیادی وجود داشت اما در نهایت سرمربی استقلال تصمیم گرفت او را حفظ کند که در نیم‌فصل اول این بازیکن زیاد به کارش نیامد و بیشتر نیمکت‌نشین شد تا مرد ثابت تیم.

علاوه بر این دو نفر یکی از ملی‌پوشان هم تصمیم دارد در صورت فراهم شدن شرایط راهی تیمی در حاشیه خلیج فارس شود چون پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای دریافت کرده و به اذعان خودش ممکن است با شرایط سنی‌ای که دارد دیگر پیشنهادی اینچنینی دریافت نکند.

برای پر کردن جای خالی این سه نفر کادرفنی استقلال تصمیمی مبنی بر جذب دروازه‌بان ندارد و بیشتر ترجیح می‌دهد به جای داسیلوا از یک مدافع در جمع بازیکنانش سود ببرد چون مصدومیت مهره‌های تدافعی در نیم‌فصل نخست تاوان سنگینی روی دست آنها گذاشت.


در حال حاضر دو مدافع داخلی و یک مدافع خارجی در لیست خریدهای استقلال قرار دارند که شانس یک مدافع داخلی بیش از دو نفر دیگر است.

در خط میانی هم استقلالی‌ها در پی شکار یک هافبک بازیساز جوان و آینده‌دار هستند و در این راه مکاتباتی با باشگاه طرف قرارداد با این بازیکن نیز داشته‌اند اما به نتیجه مثبتی نرسیدند، گرچه امیدوارند با پرداخت پول رضایتنامه درخواستی، بتوانند این بازیکن را آبی‌پوش کنند.

در خط حمله نیز قلعه نویی به دنبال جذب یک مهاجم گلزن است، بازیکنی که بتواند رقیب مناسبی برای قاضی و شهباززاده باشد به خصوص که آرش برهانی هم در این فصل بارها آسیب دیده و از شرایط مطلوب دور بوده و نتوانسته انتظارات کادرفنی را برآورده کند.


نکته جالب در تحرکات استقلالی‌ها پیش از بازار زمستانی، به تصویب بودجه در هیأت‌مدیره باشگاه و به درخواست مدیرعامل باشگاه بود که دست مسئولان امر را باز گذاشت تا از حالا مذاکرات اولیه با بازیکنان مد‌نظر کادرفنی را آغاز کنند.

تنها نکته مبهم این اتفاقات به فسخ قرارداد بازیکنان مازاد برمی‌گردد که قطعاً بار دیگر سر و صداهایی به راه خواهد انداخت، به خصوص در مورد دروازه‌بان برزیلی که یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکرد و قراردادی 230 هزار دلاری دارد!
اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------