بی اطلاعی عجیب سیاسی در خصوص بدهی پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - بی اطلاعی عجیب سیاسی در خصوص بدهی پرسپولیس

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:در جلسه امروز چون دو نفر از اعضای هیأت مدیره حضور ندارند درباره انتخاب مدیرعامل صحبت نمی‌کنیم.

 حمیدرضا سیاسی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پیش از شروع جلسه امروز هیأت مدیره این باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز درباره وضعیت اسپانسر صحبت می‌کنیم البته درباره انتخاب مدیرعامل حرف نمی‌زنیم چرا که دو نفر از اعضای هیأت مدیره در جلسه امروز شرکت ندارند و به همین دلیل در خصوص مدیرعامل صحبت نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: در جلسه امروز منتقمی گزارشی در مورد فعالیت‌های باشگاه می‌دهد و همچنین خواجه‌وند هم گزارشی حقوقی درباره فعالیت‌های باشگاه می‌دهد.

سیاسی اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز در خصوص 50 روز تعطیلی لیگ برتر حرف می‌زنیم و تصمیم خواهیم گرفت که در این مدت چه برنامه‌هایی را انجام دهیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در باره انتشار لیست مازاد این باشگاه که امروز در یکی از روزنامه‌ها منتشر شده بود، تصریح کرد: درباره لیست مازاد چیزی نشنیده‌ام اما برای تقویت تیم از حداکثر پتانسیل‌مان استفاده می‌کنیم.

وی در پایان درباره فرامرز ورمقانی فردی که از این باشگاه به دلیل فعالیت والیبالیست‌ها و کشتی‌گیران طلب دارند،افزود: چنین فردی را نمی شناسم.
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------