نقش دایی در تعاونی مسکن وزارت دارایی چه بود؟/ اگر با شکایت دایی زندانی شوم، 100 زندانی را آزاد می‌کنم!



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - نقش دایی در تعاونی مسکن وزارت دارایی چه بود؟/ اگر با شکایت دایی زندانی شوم، 100 زندانی را آزاد می‌کنم!

نادر فریادشیران، دستیار همیشگی محمد مایلی کهن پس از قطعی شدن حبس محمد مایلی کهن صحبت های جالبی به زبان آورد.

 فریاد شیران از قاضی پرونده اش یک درخواست دارد: در دادگاه هم گفتم و حالا هم  به قاضی پرونده می گویم اگر می تواند حکم مرا برگرداند و کاری کند من با مایلی کهن به زندان بروم. اگر چنین کاری کند من 100 زندانی را با هزینه خودم از زندان آزاد خواهم کرد!

مربی سابق تیم ملی در ادامه گفت: اگر الان حرفی علیه دایی بزنم فایده ای ندارد. چرا که یک پرونده جدید باز می شود و باید یک سال صبر کنم تا به زندان بروم اما من می خواستم با مایلی کهن به زندان بروم.

فریادشیران از مواضع قبلی خود کوتاه نیامده و می گوید: باز هم اگر دایی بیشتر از حدش صحبت کند جوابش را می دهم و از گفتن حقیقت ترسی ندارم. من در دادگاه اول به قاضی گفتم نقش دایی در تعاونی مسکن وزارت دارایی ولنجک را مشخص کند.

 

در دادگاه دوم وقتی از او پرسیدم آیا این موضوع را پیگیری کردید یا خیر؟ قاضی یک لبخند زد و از آن گذشت. از آقایان می خواهم این پرونده را پیگیری کنند و اگر من دروغی گفتم مرا زندانی کنند. نقش این آقا در این تعاونی چیست؟ چرا بازیکنان فوتبال و نزدیکان این آقا در تعاونی مسکن وزارت دارایی عضو هستند؟  قاضی پرونده می خواهم این مساله را پیگری کند.

فریادشیران در پایان صحبت هایش گفت: یک رکورد دیگر به رکوردهای دایی اضافه شد. زندانی کردن سرمربی اش. این رکورد را هر کسی نمی تواند داشته باشد و این هم جزو افتخارات دایی است!
اخبار ورزشی - بانک ورزش
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------