اظهارات درخشان بعد از برد مقابل پیکان



اخبار,اخبار ورزشی ,حميد درخشان

 

اخبار ورزشی - همه بايد براي پرسپوليس خبردار بايستند
درخشان: رفتار صادقيان بايد تغيير کند

حميد درخشان سرمربي پرسپوليس اعتقاد دارد دو پنالتي تيمش در مقابل پيکان ديده نشده است.

به گزارش "ورزش سه" سرمربی پرسپولیس که با ژست یک مربی فاتح روبه‌روی خبرنگاران قرار گرفته بود، حرف های خود را با تمجید از نمایش تیمش در نیمه دوم آغاز کرد:

از بازیکنانم متشکرم
آنها امروز روان و تک ضرب بازی کردند و از آنها متشکرم. البته ما در نیمه اول خوب نبودیم که به این دلیل بازی 120 دقیقه مقابل راه‌آهن است. به هر حال به بازیکنان خسته نباشید می‌ گویم و امیدوارم روند ما همیشه مثل نیمه دوم این بازی باشد.

باید به پرسپولیس احترام بگذارند
بعضی از بازیکنان هنوز نمی‌ دانند که در چه تیمی بازی می‌ کنند. هر کس، چه کسی که بازی می‌ کند و چه کسی که نیمکت نشین است باید به پرسپولیس احترام بگذارد. بازیکنان من برای پرسپولیس باید خبردار بایستند. البته من این رفتارها را فقط تا نیم فصل تحمل می‌ کنم ... امیدوارم بازیکنان بعد از این به خودشان بیایند و دیگر این رفتارها را شاهد نباشیم.

رفتار صادقیان باید تغییر کند
صادقیان به من چیز خاصی نگفت اما رفتار او باید در زمانی که می‌ خواهد از زمین خارج شود تغییر کند. این طبیعی است که وقتی یک بازیکن آماده نیست تعویض بشود. اما بازیکن باید همیشه طوری رفتار کند که هواداران از او رضایت داشته باشند. من همه بازیکنانم را دوست دارم ولی آنها باید به پرسپولیس عشق بورزند و برای تیمشان فداکاری کنند. یک بازیکن فقط با رفتار حرفه ای می‌ تواند انتظارات را برآورده کند.

مربی آلمانی به پرسپولیس نمی‌ آید
حضور مربی آلمانی در پرسپولیس کذب محض است. ما باید مشکلاتمان را خودمان حل کنیم. لطفا در این باره دیگر سوال نکنید. ما مشکلات بیشتری داریم، از اینکه به این چیزها بپردازیم.

هفته به هفته بهتر می‌ شویم
مصدومان ما برمی گردند و تیم بهتری خواهیم داشت. امیدوارم هر هفته روان تر بازی کنیم.

شاید صادقیان سردش بوده
اینکه می‌ گویید صادقیان نیمکت را ترک کرده ندیده ام ولی هوا سرد بود و پتو هم به اندازه کافی روی نیمکت نبود و صادقیان شاید به همین دلیل به رختکن رفته.
اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------