اگر مایلی کهن سند داشت که زندانی نمی‌شد/ وزیر فکر کرد می‌تواند دایی را تهدید کند



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - اگر مایلی کهن سند داشت که زندانی نمی‌شد/ وزیر فکر کرد می‌تواند دایی را تهدید کند

وکیل علی دایی گفت: پس از صدور حکم آزادی از سوی دادگاه مایلی کهن نمی تواند در زندان بماند.

عسگری پیشبین در این باره که گفته شده محمد مایلی کهن امروز از زندان آزاد می شود عنوان کرد: طی امروز و فردا این اتفاق رخ نمی دهد. باید نامه رضایت مان را تسلیم دادگاه کنیم و سپس حکم آزادی وی صادر خواهد شد.

وی درباره اینکه نامه بخشش مایلی کهن چه زمانی تسلیم دادگاه می شود اظهار داشت: ما روز شنبه نامه بخشش را به دادگاه تجدید نظر می بریم. چون در دادگاه تجدید نظر حکم قطعیت پیدا کرده است ما هم نامه را به آنجا می بریم تا پس از طی  مراحل قانونی دادگاه حکم حبس را به جزای نقدی بدل  می کنند.

وکیل علی دایی در پاسخ به این سئوال که مبلغ جزای نقدی چه میزان خواهد بود عنوان داشت: این بستگی به نظر قاضی و حکم دادگاه داردولی حدس می زنم که کمترین مقدار آن یکصد هزار تومان و بیشترین آن چیزی در حدود سه میلیون تومان باشد. مایلی کهن با پرداخت مبلغ جزای نقدی از زندان آزاد می شود.

پیش بین در این باره که مراحل آزاد شدن مایلی کهن چه مقدار به طول می انجامد گفت: فکر نمی کنم مشکل خاصی باشد و با پرداخت مبلغ جزای نقدی همان روز شنبه وی آزاد خواهد شد.

وکیل دایی در پاسخ به این سئوال که مایلی کهن بارها عنوان کرده که دلش نمی خواهد از زندان آزاد شود اظهار داشت: پس از صدور حکم آزادی از سوی دادگاه مایلی کهن نمی تواند در زندان بماند. ما تجربه چنین مواردی را در گذشته داشته ایم اگر منظور شما این است که آنها مبلغ جزای نقدی را پرداخت نمی کنند باید بگویم در لحظه آخر یک نفر پیدا می شود و با پرداخت پول وی را آزاد می کند مگر کسی می تواند مقابل حکم دادگاه اسلامی مقاومت کرده و بایستد و هیچ انسان عاقل و متعارفی دوست ندارد در زندان بماند.

وی ادامه داد : مگر مبارزه سیاسی بین دو حزب است که یک طرف بخواهد بر عقایدش پافشاری کند که در زندان بماند. بحث خیلی ساده تر از این حرف هاست که به نظر می رسد.

مایلی کهن ادعا کرده که اسنادی علیه دایی داشته و می تواند با آنها دایی را محکوم کند، پیش بین در این باره توضیح داد: اگر حرف او حساب بود دادگاه مستندات او را می پذیرفت و رأی به محکومیت او نمی داد. اگر بحث انتقاد بود او می توانست آنها را مطرح کند. به عنوان مثال اگر به مسایل فنی تیم دایی انتقاد داشت می توانست آنها را دوستانه بیان کند اما مایلی کهن، دایی و خانواده اش را تخریب کرد و دایی چاره ای جز تظلم خواهی به دادگاه نداشت.

وی در این باره که شکایت وزیر ورزش از علی دایی به کجا انجامید گفت: ما شهودمان را به دادگاه ارائه کرده ایم ولی چون تازه تحقیقات در مرحله مقدماتی است من نمی توانم بیش از این راجع به جزییات پرونده حرف بزنم. ولی برداشت من این است که با شرایط پیش آمده وزیر هم از شکایتش صرفنظر خواهد کرد.

وی افزود: احساس من این است برآورد اولیه ای که وزیر از ماجرا داشته درست نبوده است. آنها تصور می کردند با تهدید به شکایت از علی دایی می توانند به او فشار آورده و او را ساکت کنند که این اتفاق رخ نداد. همانطور که گفتم احساس می کنم که وزیر هم شکایتش از دایی را پس خواهد گرفت.
اخبار ورزشی - کاپ

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------