سیاسی: دایی یکی از گزینه های سرمربیگری پرسپولیس است



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - 2 بر صفر دربی را می بریم؛
سیاسی: دایی یکی از گزینه های سرمربیگری پرسپولیس است

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «همه چیز را بررسی می کنیم و اگر ماهینی طلبی از پرسپولیس داشته باشد، پرداخت می کنیم.»

حمیدرضا سیاسی درباره حضورش در جلسه با وزیر ورزش و اینکه چقدر در پس گرفتن شکایت گودرزی از علی دایی نقش داشته است، اظهار داشت: «من در این جلسه حضور داشتم اما نقش چندانی در تصمیم وزیر نداشتم. فقط پیشنهاد دادم و نظر خودم را ارائه کردم. شخص آقای گودرزی بیشترین نقش را در این تصمیم داشت و البته کمی هم به نظرات ما گوش کرد.»

وی درباره اظهارات حسین ماهینی و وضعیتش با باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: «به حسابرسان باشگاه گفتم تا وضعیت مالی این بازیکن را بررسی کنند. باید رسیدگی شود تا ببینیم چقدر به او پرداخت شده است. همه چیز را بررسی می کنم و اگر او طلبی از پرسپولیس داشته باشد، پرداخت می کنیم. هرچند که بعید می دانم اینطور باشد.»

رییس هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه گفته بود علی دایی یکی از گزینه های سرمربیگری پرسپولیس در فصل آینده است، تصریح کرد: «به نظر من هرکسی می تواند گزینه سرمربیگری پرسپولیس باشد و دایی هم از این امر مستثنی نیست. قطعا او نیز می تواند یکی از گزینه های سرمربیگری تیم در فصل آینده باشد. ما سعی می کنیم بهترین کارنامه را ببینیم. زمانی احساس کردیم نمی توانیم با دایی کار کنیم اما الان به این نتیجه رسیدیم که می تواند یکی از گزینه های ما باشد. البته هنوز تصمیم قطعی در این باره گرفته نشده است.»

سیاسی در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی به درخشان زمان می دهند، عنوان کرد: «درخشان فعلا کارش را انجام می دهم و ما هم تا جایی که ببینیم پرسپولیس نتیجه می گیرد، از او حمایت می کنیم. این اتفاق امکان دارد برای هر مربی رخ بدهد.»

وی در پایان درباره نتیجه دربی افزود: «من نمی دانم ارنج تیم در آن بازی چگونه است اما فکر می کنم بازی خوبی از آب درآید. پیش بینی ام این است که 2 بر صفر دربی را می بریم.»
اخبار ورزشی - کاپ

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------