اظهارات عجیب مدافع سرخ‌ها: هيچ وقت علی دايی را نمی‌بخشم



اخبار,اخبار ورزشی , علی دايی

 

اخبار ورزشی - اظهارات عجیب مدافع سرخ‌ها: هيچ وقت علی دايی را نمی‌بخشم

علی حمودی مدافع راست سابق تيم های سپاهان و استقلال از شرايطش در تيم تازه، تراکتورسازی می گويد.

حمودی از علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس به دلیل نقشش در افشای موضوع کارت های پایان خدمت دلخور است. او عقیده دارد فوتبالیست ها در این ماجرا ناجوانمردانه مورد حمله قرار گرفتند.

می‌ خواهم یارانه ثبت نام کنم
باور کنید قرارداد 150 هزار تومانی برای هر ماه با تراکتورسازی بسته ام، از حالا تا دو سال آینده باید هر ماه 150 هزار تومان بگیرم. به همین خاطر مجبورم یارانه ثبت کنم و سبد کالا! سرنوشت ما هم همین بوده و حالا هم باید به عنوان بازیکن سرباز با این قراردادها بازی کنیم. شاید هم دنبال شغل دوم بگردم.

بعد از سختی ها به یک تیم بزرگ آمدم
نمی‌ خواهم زیاد به گذشته برگردم اما در این مدت روزنامه ها و رادیو و تلویزیون خیلی در مورد ما بازیکنان صحبت کردند. بعد از این مدت که سختی های زیادی کشیدم خوشحالم که به یک تیم بزرگ آمدم چون تراکتور هواداران زیادی دارد و واقعا از بازیکنانشان حمایت می‌ کنند و باعث دلگرمی هستند.

دوست داشتم به تراکتور بیایم
ملوان هم تیم خوبی است و هواداران زیادی دارد اما از اول هم دوست داشتم به تراکتور بیایم. به هر حال تراکتور تیم بزرگی است و باید در بازی های آسیایی شرکت کند. تیم بزرگ باعث می‌ شود بازیکن حواسش جمع باشد و مطابق با یک تیم حرفه ای و مدعی رفتار کند. من هم می‌ خواهم در این تیم موفق کار کنم.

نمی‌ دانستم امریه ام برای تراکتورسازی است
تاریخ اعزام من به سربازی 19 آبان بود و تا دو، سه روز قبل از این تاریخ نمی‌ دانستم امریه من برای تراکتورسازی شده. ترجیح دادم تا وقتی همه چیز مشخص نشده، صحبت نکنم. خدا را شکر بعد از مدت ها بلاتکلیفی به تراکتور آمدم و حداقل خیالم راحت است. در حال حاضر می‌ دانم تیمم کجاست و در چه شهری بازی می‌ کنم پس می‌ توانم راحت مصاحبه کنم.

قطع نخاعی نبودم
از روزی که علی دایی مصاحبه کرد و برنامه 90 درباره ما بازیکنان حرف زد، مدام بحث بازیکنان سرباز و فولادی ها مطرح می‌ کردند. جالب است که همه می‌ گفتند من معافیت قطع نخاعی گرفته ام و بازیکنان دیگر هم این مشکل را داشته اند اما هیچ کدام از بازیکنانی که کارتشان باطل شده بود، همچنین مشکلی نداشته اند. من هم در کمیسیون پزشکی به خاطر بازی های سپاهان شرکت نکردم اما دلیل گرفتن کارت معافیتم مشخص بود و معافیت قطع نخاعی نگرفته بودم حتی مسوولان نظام وظیفه هم مدارک من را دیده بودند.

هیچ وقت دایی را نمی‌ بخشم
من قبل از این احترام خیلی زیادی برای دایی قائل بودم و همیشه هر جا او را می‌ دیدم به سمتش می‌ رفتم. واقعا دایی را دوست داشتم چون انسان بزرگی بود و در این فوتبال افتخارات زیادی داشت. اما باید بگویم هیچ وقت علی دایی را نمی‌ بخشم.

خطیبی رک است
در این چند روز که به تراکتور آمده ام بازیکنان این تیم برخورد خوبی با من داشتند و احساس غریبی نکردم. من هیچ وقت نگران رقابت نیستم و در تراکتور هم اگر سرمربی این تیم صلاح بداند بازی می‌کنم. خطیبی سرمربی جوانی است اما خیلی رک صحبت هایش را می‌ کند و امیدوارم با این تیم قهرمان شوم چون تراکتور پتانسیل قهرمانی دارد.

دوست داشتم با فرکی کار کنم
آقای فرکی تا روزهای آخر پیگیر کارهای من بودند و همیشه با من صحبت می‌ کردند، خیلی دوست داشتم با ایشان کار کنم چون از لحاظ شخصیتی و فنی فوق العاده هستند. امیدوارم روزی بتوانم با آقای فرکی کار کنم و ایشان هر جا هستند موفق باشند. باید از رضا فتاحی، از مسوولان باشگاه سپاهان هم تشکر کنم که همیشه پیگیر کار من بودند.
اخبار ورزشی - ورزش 3

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------