آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

ساعت پر رمز و راز سرمربی تیم ملی فوتبال / عکس



اخبار,اخبار ورزشی , کارلوس کی روش

 

اخبار ورزشی - ساعت پر رمز و راز سرمربی تیم ملی فوتبال / عکس

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «این رنگ‌ها (رنگ‌های پرچم ایران) رنگ‌های شانس من هستند.»

 کارلوس کی روش که به برنامه زنده ورزش از نگاه دو رفته بود در خصوص ساعتی که با رنگ پرچم ایران بسته بود توضیحات جالبی را ارئه کرد.

وی گفت: «این ساعت برای جام جهانی است. در آنجا هر تیمی ساعت مخصوص خودش را داشت. این داستان از بازی با کره در تهران شروع شد. آن بازی برای ما دشوار بود بعد از شکست تلخ مقابل لبنان آمده بودیم تا کره را شکست دهیم. در آن برهه از زمان هیچ‌کس به تیم ملی امیدی نداشت چون کره‌جنوبی واقعاً قوی بود. بیایید واقعیت‌ها را ببینیم. در 10 سال گذشته ایران بازیکنان زیادی در اروپا داشت و کره حتی یک لژیونر هم نداشت اما حالا به  10 سال بعد نگاه کنیم، 5 نفر از بازیکنان کره‌جنوبی آلمان و 3 نفر انگلیس بازی می‌کنند که همه هم بازیکن ثابت هستند. در آن بازی به خاطر دارم دومین کارت قرمز عمرم را دریافت کردم.»

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: «وقتی از کنار زمین اخراج شدم روی سکوها یک پسر بچه کوچک پرچم را به من داد که آن را تا آخر بازی نگه داشتم من آدمی نیستم که به خرافات اعتقاد داشته باشم اما از آن بازی به بعد هر چیزی که پرچم ایران داشته باشد را با خود به همراه دارم مخصوصا آن پرچم کوچک را. این رنگ‌ها (رنگ‌های پرچم ایران) رنگ‌های شانس من هستند.»

اخبار,اخبار ورزشی , کارلوس کی روش

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------