آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

واکنش سرمربی آرژانتین به شایعه جدایی مسی از بارسلونا



اخبار,اخبار ورزشی ,جدایی مسی از بارسلونا

 

اخبار ورزشی - واکنش سرمربی آرژانتین به شایعه جدایی مسی از بارسلونا

بسیاری از رسانه‌های جهان از اظهارات اخیر مسی با نشریه اوله آرژانتین به عنوان نشانه‌ای از احتمال جدایی این ستاره آرژانتینی از بارسا یاد کرده‌اند اما مارتینو نظر دیگری دارد.

به گزارش تسنیم، با وجود اعتراف اخیر لیونل مسی مبنی بر اینکه در آینده دوران بازیگری وی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، سرمربی تیم ملی آرژانتین جدایی کاپیتان 27 ساله تیمش از آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا را بعید می‌داند. به نظر او رابطه مسی با بارسلونا قوی‌تر از آن است که وی را برای بازی در تیمی دیگر ترغیب کند.

مارتینو اظهار داشت: با توجه به رابطه‌ای که میان مسی و بارسلونا وجود دارد، من فکر می‌کنم که جدا شدن او از باشگاه کار بسیار سختی است. با این حال با توجه به گزینه‌هایی که برای بازی او وجود دارد و تیم‌هایی که می‌تواند به خوبی در‌ آنها جا بیفتد، باید گفت که بازی کردن او در تیمی جز بارسا غیرممکن هم نیست.

مارتینو افزود: به نظر من مسی باید از بازی برای تیمی که اکنون در آن حضور دارد راضی باشد. من هرگز با او در رابطه با این موضوع حرفی نزده‌ام و معتقدم که هر کسی بهتر از سایرین می‌تواند صلاح خودش را تشخیص دهد.

مسی در فصل جاری در 15 دیداری که در تمامی رقابت‌ها برای بارسلونا به میدان رفته است، 11 گل به ثمر رسانده است اما با این حال بسیاری معتقدند که او با مسی بارسلونای عصر طلایی پپ گواردیولا فاصله زیادی دارد.
اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------