4 شاه ماهی در پی پرسپولیس!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - 4 شاه ماهی در پی پرسپولیس!

در خلال موضوع واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی چهار گزینه اصلی برای خریداری امتیاز این باشگاه، وجود دارد.

 این طور که به نظر می‌رسد قرار است باشگاه پرسپولیس تا پایان سال به بخش خصوصی واگذار شود اما هنوز مشخص نشده که این باشگاه به بخش حقوقی و یا حقیقی داده خواهد شد ولی این روزها خریداران زیادی منتظر هستند تا مالکیت این باشگاه پر هوادار را به دست بیاورند.
 
 طبق شنیده‌ها گفته می‌شود که حسین هدایتی مالک باشگاه، استیل آذین‌ و حمید رضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه و عباس انصاری فرد مدیر عامل سابق‌ باشگاه پرسپولیس که چندین بار  در سال‌های مختلف مدیریت این باشگاه را بر عهده داشته از گزینه های مربی این باشگاه هستند و این طور گفته می‌شود انصاری فرد با پشتوانه یک نهاد که از نظر مالی قدرت خوبی دارد برای خرید پرسپولیس وارد این مزایده می‌شود از طرف دیگر نیز گفته می‌شود که علی پروین هم به عنوان یکی دیگر از خریداران پرسپولیس نام برده شده است باید منتظر ماند تا ببینیم که کدام یک از این گزینه‌ها مالکیت باشگاه پرسپولیس را بدست می‌‌آورند؟

**انصاری‌فرد: به طور جدی به دنبال خرید امتیاز پرسپولیس هستیم
پیشکسوت فوتبال گفت: خرید امتیاز باشگاه پرسپولیس یک تصمیم جدی است و با تمام توان به دنبال آن هستیم.

عباس انصاری فرد اظهار داشت: مدتی است که به طور جدی به دنبال خرید امتیاز باشگاه پرسپولیس هستیم و تلاش می‌کنیم در جلسات خصوصی‌سازی شرکت کرده و امتیاز این باشگاه را خریداری کنیم.


وی افزود: من به همراه چند نفر دیگر به صورت یک گروه اقتصادی، ورزشی تشکیل داده و با همکاری و رایزنی‌های یکدیگر در صدد خرید امتیاز باشگاه بزرگ پرسپولیس هستیم.


کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازی دربی تصریح کرد: این دربی یک بازی محتاطانه خواهد بود و حساسیت بالایی دارد چراکه هر 2 تیم در تلاش برای کسب 3 امتیاز هستند.

وی درباره داور شهرآورد عنوان کرد: جهانبازی از داوران خوب است و احتمالا شایستگی قضاوت این دیدار حساس را داشته که وی را انتخاب کرده‌اند امیدوارم که در قضاوت سرخابی‌های پایتخت موفق عمل کند.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------