آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

مدارک و مستندات جدید علیه سرمربی استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - آخرين جزئيات از پرونده قلعه نویی - نکونام؛
مدارک و مستندات جدید علیه سرمربی استقلال

جواد نکونام شب گذشته تهران را ترک کرد، در حالی که مشکل ممنوع‌الخروج شدنش با حضوری چند ساعته در دادسرای فرهنگ و رسانه، حل شد.

سرمربي استقلال با مراجعه به دادگاه در زمان حضور او در تهران، چنين شرايطي را براي نكونام به وجود آورد. از آنجا كه نكونام در خارج از ايران بازي مي‌كند و كم اتفاق مي‌افتد وارد كشور شود، شاكي قصد داشت كار را يك‌سره كند. بهرام افشارزاده مدير عامل استقلال روز گذشته در واكنش به پيگيري اين شكايت، به يكي از خبرگزاري‌ها گفت: «سرمربي ما به هيچ عنوان پيگير شكايتش نبود اما وقتي شنبه به دادگاه فرهنگ و رسانه دعوت شد، تصميم گرفت دوباره شكايتش را به جريان بيندازد.» شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه اين جملات دلخوري نكونام از مدير ‌عامل استقلال را در پي داشته است.

نزديكان اين بازيكن تأكيد كرده‌اند، سرمربي آبي‌ها در زمان حضور او در تهران به دادگاه مراجعه كرده تا سرانجام او ممنوع‌الخروج شود. اخبار منتشر شده از سوي رسانه‌ها و روزنامه‌هاي ورزشي دو روز قبل از بازي ايران و كره‌ جنوبي هم گواه اين موضوع بوده است. اولين خبر اين بود كه «جواد نكونام هم مثل مايلي‌كهن زنداني مي‌شود؟!» در توضيح خبر هم آمده بود سرمربي آبي‌ها شديداً پيگير شكايتش است. همچنين دو روز قبل از بازي با كره، يكي از رسانه‌ها به جزئياتي از حضور اين مربي در دادگاه شعبه ارگ پرداخت و نوشت: «جزئيات دادگاه دو ساعته سرمربي استقلال عليه نكونام.»

نزديكان نكونام معتقد هستند همين شواهد نشان مي‌دهد شاكي به هيچ‌وجه از شكايت خود منصرف نشده و برخلاف ادعاي بهرام افشارزاده مدير عامل آبي‌ها، سفت و سخت به دنبال اين شكايت بوده است‌؛ حتي در زماني كه مي‌دانسته اين بازيكن تمركز خود را براي بازي با كره ‌جنوبي گذاشته بود.

 

نكونام صبح روز گذشته به دادگاه فرهنگ و رسانه رفت و به دفاع از خود پرداخت. برخلاف اخبار منتشره درباره ارائه وثيقه و رفع ممنوع‌الخروجي، پيگيري‌ها نشان داد كه تنها حضور و دفاع از اتهامات، مشكل او را رفع كرده است. نكونام و وكيلش اولين سري از مدارك خود را در اختيار دادگاه قرار دادند و به دفاعيات‌شان پرداختند. قرار شده وكيل او طي روزهاي آينده مدارك ديگري را هم در اختيار دادگاه قرار دهد.
اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------