آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

علي انصاريان؛ يكسری اتفاقات پشت پرده دربی را نمی شود گفت/ مادرم می گفت چرا مثل وحشی ها در داربی بازی مي كنی؟!



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - علي انصاريان؛
يكسری اتفاقات پشت پرده دربی را نمی شود گفت/ مادرم می گفت چرا مثل وحشی ها در داربی بازی مي كنی؟!

بازیکن سابق پرسپولیس از معدود داربی بازهای فوتبال ماست كه در چند وقت اخير و پس از خداحافظی از فونبال كمتر داربی ها را مي بيند.

انصاريان در خصوص داربي فردا گفت: اين بازي از اتفاقات خاص فوتبال ماست و متاسفانه ذهنيت خوبي از اين بازي در حال حاضر وجود ندارد. اميدوارم ترس از وجود بازيكنان و مربيان هر دو تيم بريزد تا مردم لذت ببرند. در 15-16 داربي كه من بازي كردم يادم است تنها يك بازي بود كه كسل كننده بود.

يادم است فرداي آن داربي تيتر زده بودند اين داربي خسته كننده فقط يك سامورايي داشت.

مدافع سابق پرسپوليس در خصوص آن تيپ خاصي كه در آن داربي زده بود اينگونه گفت: باور كنيد مرا به كميته اخلاق بردند و تهديدم كردند اما حاضر نشدم مدل مو سامورایی را تغيير دهم تا اينكه پدرم گفت موهايم را بزنم و بعد كه كوتاه كردم همه فكر كردند به‌خاطر فشار فدراسيون بوده.

انصاريان درباره پشت پرده بازي‌هاي آن دوران ادامه داد: يكسري اتفاقات را نمي شود گفت چون براي نوشتن نيست اما به‌خاطر فشار بازي اتفاقاتي رخ مي داد كه برايش حرف و حديث در مي آمد كه اصلا آن طوري نبود كه مي گفتند.

انصاريان در خصوص شرايط پرسپوليس گفت: پرسپوليس جوان است و خدا را شكر مثل دوره ما مشكل مالي وجود ندارد، با حضور سياسي پرسپوليس بدون دغدغه مالي به ميدان مي رود. فقط نمي دانم سازمان ليگ كه درآمد خوبي از اين بازي دارد چرا وسط هفته را براي برگزاري داربي انتخاب كرده است. اين كارشان آخر كج سليقگي بود.

از ركوردار بخيه در خصوص اينكه در داربي ها چقدر به او توصيه مي شد تا به عمد بازيكنان استقلال را بزند با خنده گفت: نه به آن صورتي كه فكر كنيد به من بگويند فلاني را بزن اما خودم ناخواسته همه را مي زدم، من در داربي ها هم ميزدم هم حسابي كتك مي خوردم؛ مادرم هميشه مي گفت نمي دانم چرا همه از داربي سالم بيرون مي آيند اما تو مثل وحشي ها بازي مي كني كه هميشه خدا مصدومي.

مدافع سابق پرسپوليس كه سابقه بازي در استقلال را هم دارد به ديدارش با عابديني و پروين در مراسم عاشورا اشاره كرد و گفت: با اين دو بزرگ فوتبال نشسته بوديم و يك نفر پرسيد قضيه چيه كه اكثر پرسپوليسي ها هنرپيشه مي شوند اما استقلالي ها نه؛ عابديني با خنده گفت ببينيد ما چطور اين پرسپوليس را جمع مي كرديم كه به‌جاي اينكه بازيكن باشند همه شان هنرپيشه بودند. ما با چه بدبختي از اين هنرپيشه فوتباليست در مي آورديم!

انصاريان همچنين با بيان اين مطلب كه خوشحالم در دوره اي بازي مي كردم كه بازيكنان بزرگي حضور داشتند گفت: بعد از رفتن مجيدي و كريمي ديگر داربي جذابيت ندارد. براي من كم پيش آمده داربي را ببينم و اگر فرصت شود داربي  امسال را مي بينم. در دوره ما 5سال من و علي نيكبخت تيتر اول داربي بوديم اما  بعد از ما ديگر داربي كري خوان ندارد.
اخبار ورزشی - بانک ورزش

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------