جشن تولد قلعه‌نویی بدون ابراز شادی



اخبار,اخبار ورزشی , امیر قلعه‌نویی

 

اخبار ورزشی - جشن تولد قلعه‌نویی بدون ابراز شادی

بازیکنان استقلال برای سرمربی این تیم جشن تولد گرفتند اما در این میان کسی به ابراز شادی نپرداخت.

 آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آمادگی برای دیدار فردا (یک‌شنبه) مقابل پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

*در این تمرین حدود ۱۰۰ نفر از هواداران استقلال در کمپ حضور داشتند و به شدت امیر قلعه‌نویی را تشویق می‌کردند. آندرانیک تیموریان و حنیف عمران‌زاده بازیکنانی بودند که بیشتر از همه بازیکنان مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفتند و از این ۲ بازیکن درخواست گلزنی در دربی را کردند.

* پیش از آغاز تمرین به مناسبت فرا رسیدن روز تولد قلعه‌نویی که مصادف با ۲ آذر است در رختکن کمپ جشن تولدی برای سرمربی استقلال گرفتند که با توجه به درگذشت غلامحسین مظلومی، قلعه‌نویی از آنها خواست که به شادی نپردازند.

* محمد قاضی، کرار جاسم و علیرضا رمضانی غایبان امروز تمرین استقلال بودند.

*هنگامی که قلعه‌نویی وارد کمپ شد، هواداران به وی تبریک گفتند.

* تمرین استقلال در یک فضای شاد برگزار شد که ابتدای تمرین زیر بارش باران انجام شد.

* بازیکنان استقلال پیش از آغاز تمرین جدی به بازی تنیس فوتبال پرداختند که کری‌خوانی زیادی بین محسن فروزان و امیرحسین صادقی و پژمان نوری وجود داشت.

* امیر قلعه‌نویی ابتدا شاگردان خود را دور خود جمع و به مدت ۲ دقیقه برای آنها صحبت کرد و آخرین‌ نکته‌ها را به نفراتش انتقال داد.

* یکی از نکات قابل توجه تمرین امروز استقلال زمانی بود که حنیف عمران‌زاده مشغول صحبت با دوربین یک شبکه خبری بود که یکی از هواداران استقلال از او درخواستی کرد و مدافع استقلال وسط گفت‌وگو از تماشاگر خواست که صبر کند مصاحبه‌اش به پایان برسد و سپس با او صبحت کند.

* با توجه به اینکه تمرین استقلال مدتی بدون حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار می‌شد، هنگامی که بازیکنان خبرنگاران را می‌دیدند به شوخی به آنها خوشامد می‌گفتند.

* با توجه به انتشار خبر عدم حضور پیام صادقیان در دربی، هواداران استقلال به دنبال این بودند که این بازیکن به دربی می‌رسد یا نه.

* جایگاه خبرنگاران کمپ استقلال تا حدودی آماده شده و مسئولان کمپ خبرنگاران را به آن قسمت هدایت می‌کردند.

* در میان هواداران استقلال، پرچم قرمزرنگی که همه جای آن سوارخ شده بود دیده می‌شد. این تعداد هوادار همچنین برای رقیب دیرینه خود یعنی پرسپولیس کُری خواندند.

* بازیکنان استقلال ابتدا زیر نظر مهریزی مربی تیم خودشان را گرم کردند و سپس در ۲ گروه به بازی آقاوسط پرداختند پس از پایان این بخش تمرینی، بازیکنان به مدت ۱۵ دقیقه عبور از مانع و پاسکاری را در دستور کار قرار داده و سپس به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند.

* رضا رجبی آنالیزور استقلال به همراه محمد نوری‌فرد مدیر رسانه‌ای استقلال در کمپ حضور داشتند.

تیم فوتبال استقلال فردا در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود.

اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------