آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

کنایه فردوسی‌پور به پسر خوش تیپ!



اخبار,اخبار ورزشی ,عادل فردوسی‌پور

 

اخبار ورزشی - کنایه فردوسی‌پور به پسر خوش تیپ!

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دقایق ابتدایی با درگیری بازیکنان دو تیم همراه شد. همچنین امیر قلعه‌نویی هم به عملکرد داور به شدت اعتراض کرد.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در حالی با چند دقیقه تاخیر برگزار شد که این مسابقه در دقایق ابتدایی با درگیری بازیکنان دو تیم همراه بود.

در دقیقه ۶ مسابقه و زمانی که یک کرنر به سود استقلال اعلام شد محسن بنگر و آرش برهانی با همدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که بازیکنان دو تیم در این درگیری وساطت کرده و این دو بازیکن را از هم جدا کردند. نیلسون و خان زاده دو بازیکن پرسپولیس بودند که سعی داشتند مهاجم استقلال را آرام کنند.

دیگر حواشی ابتدای این بازی به شرح زیر است:
* در این مسابقه، این محمد نوری کاپیتان تیم پرسپولیس بود که زمین بازی را انتخاب کرد تا پرسپولیسی‌ها از سمت چپ به سمت راست توپ بزنند.

* بازیکنان استقلال هنگام ورود به زمین با تیشرت‌هایی وارد زمین شدند که عکس غلامحسین مظلومی بر آن نقش بسته بود، آنها قبل از شروع مسابقه این تیشرت‌ها را درآورده و با پیراهن مشکی بازی را شروع کردند.

* عادل فردوسی‌پور که مجری برنامه پیش از شروع دربی بود در حضور محسن خلیلی و مهدی پاشازاده مهمانان برنامه خود به حضور پسر حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران در کادر برگزاری اشاره کرد و مجددا با کنایه پسر شیرازی را، پسر خوش تیپ معرفی کرد!

* در دقایق ۱۰ و ۱۳ امیر قلعه‌نویی به شدت به عملکرد داور اعتراض کرد که این حرکت با شعارهای پرسپولیسی‌ها علیه وی همراه شد.

* در این بازی مهم و پرتماشاگر، تیم پرسپولیس اسپانسر روی پیراهن ندارد، اتفاقی که عجیب به نظر می‌رسید.

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------