جر و بحث قلعه‌نویی و روشن در برنامه زنده



اخبار,اخبار ورزشی , امیرقلعه نویی

 

اخبار ورزشی - جر و بحث قلعه‌نویی و روشن در برنامه زنده

در جریان یک برنامه تلوزیونی حسن روشن و امیرقلعه نویی به گونه‌ای از خجالت هم درآمدند؛‌ سرمربی استقلال پاسخ انتقادهای روشن را داد.

به گزارش ایسنا، شب گذشته برنامه تلوزیونی زاویه با پوشش داربی پایتخت به روی آنتن رفت که جعفر کاشانی و حسن روشن به عنوان پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال مهمان این برنامه بودند و سرمربیان دو تیم تهرانی نیز از طریق تلفن درباره این مسابقه صحبت کردند.

در جریان این برنامه و با توجه به اینکه استقلال بازی را دو بر یک واگذار کرده بود حسن روشن به همین موضوع اشاره کرد و گفت: من نمی‌دانم به چه دلیل بازی توسط کادرفنی مدیریت نشد. افرادی که در کنار سرمربی تیم بودند نتوانستند کاری انجام دهند و بازی یک بر صفر برده به باخت دو بر یک تبدیل شد. زمانی که در این مسابقه یک بر صفر پیش افتادیم متوجه نشدم چرا استقلال نتوانست با تجربه‌ای که دارد بازی را حفظ کند.

او در ادامه از باشگاه استقلال هم انتقاد کرد که به پیشکسوتان توجهی نمی‌کند. روشن گفت: باشگاه هیچ توجهی به استقلالی‌هایی که جوانی‌شان را در این تیم گذاشته‌اند ندارد. خدا را شکر که با نظارت وزارت ورزش مدیرعامل تغییر کرد اما در شرایط کنونی هم حمایتی دیده نمی‌شود.

در ادامه کاشانی با تمجید از بازی صبورانه این تیم در داربی از عملکرد خوب کادرفنی و بازیکنان صحبت کرد که نوبت به سرمربیان دو تیم رسید. امیر قلعه‌نویی ابتدا صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد که نمی‌داند چه کسی در استودیو هست چون برنامه را نمی‌بینید. زمانی که مهمان‌ها را شناخت با سلام به دو پیشکسوت از کاشانی تعریف و تمجید کرد و او را بزرگ فوتبال دانست که بدون حب و بغض برای پیشرفت این رشته صحبت می‌کند.

او گفت: آقای کاشانی یکی از بزرگان فوتبال است که اگر هر حرفی می‌زند به دنبال پیشرفت این رشته است و بدون حب و بغض کار می‌کند. متاسفانه برخی هستند که نظراتشان را مغرضانه بیان می‌کنند و با حب و بغض حرف می‌زنند. در هر حال امیدوارم که هدف همه ما خدمت به فوتبال باشد نه اینکه بخواهیم به هر طریقی به دیگران ضربه بزنیم.

در ادامه حسن روشن گفت: خدا را شکر من همیشه بدون حب و بغض حرف زده‌ام. آقای قلعه نویی یکی از کسانی که همیشه از شما حمایت کرده و خواسته که در تیم بمانید خود من هستم و هیچ وقت به دنبال ضربه زدن به شما نیستم. صحبت‌های من هم فنی و از روی دلسوزی بود. اگر حرفی می‌زنم دلیل دارم. وقتی من می‌گویم باشگاه استقلال به پیشکسوتانش توجه نمی‌کند به این دلیل است که توجهی در این باره ندیده‌ام.

قلعه نویی در ادامه گفت: اینکه شما می‌گویید از من حمایت کرده‌اید از حسن انتخاب شما نشات می‌گیرد نه از حب و بغض. من همیشه به پیشکسوتان احترام می‌گذارم چرا که اعتقاد دارم این افراد سرمایه فوتبال ما هستند و باید حفظ شوند. خدا را شکر در باشگاهی کار می‌کنم که همین اعتقاد را دارد و تاکنون 15 نفر از همین پیشکسوتان در باشگاه مشغول به کار و فعالیت هستند. پس باشگاه به سرمایه‌های خودش توجه می‌کند. شما گفته‌اید که استقلال قهرمان نمی‌شود اما من همین امروز که همه صدای من را می‌شنوند می‌گویم که با کمک خدا و اهل بیت با همین تیم قهرمان می‌شویم.

او افزود: ما فرصت زیادی داریم تا امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم، امتیازهایی که در شرایطی از دست رفته که ما ترکیب کامل‌مان را نداشته‌ایم. چند بازیکن تیم فولاد با اینکه اسمشان در لیست کارت‌های پایان خدمت هست بازی می‌کنند اما یکی از بازیکنان ما چند مسابقه است که نمی‌تواند برای ما بازی کند و وضعیتش مشخص نیست. ما در این مسابقه کرار هم نداشتیم و همین مسائل بر روند تیم تاثیرگذار است.

روشن در پایان صحبت‌های قلعه نویی گفت: درست است که 15 نفر در باشگاه استقلال فعالیت می‌کنند اما چرا باشگاه امثال من را جذب نکرده‌ است؟ بسیاری از پیشکسوتان هستند که اکنون در باشگاه حضور ندارند و از آنها حمایت نمی‌شود.

حمید درخشان سرمربی پرسپولیس هم مهمان بعدی برنامه بود که گفت: من انجام وظیفه کردم و کار بزرگی انجام ندادم. کار بزرگ را بازیکنانم انجام دادند که در این مسابقه به پیروزی رسیدند و هواداران تیم را خوشحال کردند. 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------