آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

مسابقات قهرمانی بوکس با طعم درگیری، تصادف عمدی و بازداشت



اخبار,اخبار ورزشی ,مسابقات بوکس

 

اخبار ورزشی - حاشیه‌های بوکس قهرمانی کشور؛
مسابقات قهرمانی بوکس با طعم درگیری، تصادف عمدی و بازداشت

در مسابقات بوکس قهرمانی کشور در بروجرد و در اتفاق عجیب یکی از بوکسورهای لرستانی که سن وی بالای ۴۰ سال بوده، قصد داشت با شناسنامه فرد دیگری و در قالب تیم سیستان و بلوچستان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کند که مسئولان برگزاری مسابقات، این اجازه را به وی ندادند؛ این تنها بخشی از اتفاقات عجیب این رقابت‌ها بود.

بار دیگر مسابقات بوکس قهرمانی کشور، درگیر حاشیه‌های عجیب و غریبی شده که گویا قرار نیست سایه‌اش را از سر این رشته ورزشی بردارد؛ مسابقاتی که هر ساله با اتفاقات عجیب و غریبی همراه است و گویا قرار هم نیست پایانی برای آن متصور بود.

به گزارش «تابناک»، روز گذشته بود که خبر عجیبی از این مسابقات مخابره شد؛ جایی که وقتی بردبار، عضو هیأت اجرایی و یکی از داوران این مسابقات توسط خودروی یکی از بوکسورهای خاطی زیر گرفته ‌و راهی بیمارستان شد.

ماجرا از جایی شروع شد که یک بوکسور لرستانی که سن وی بالای ۴۰ سال بوده، قصد داشت با شناسنامه فرد دیگری و در قالب تیم سیستان و بلوچستان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کند که مسئولان برگزاری مسابقات این اجازه را به وی ندادند. پس از ممانعت داوران با این کار، وی در اقدامی نامناسب در بیرون از سالن مسابقات با خودروی شخصی خود به مسئول اجرایی مسابقه حمله کرد و کارشان به درگیری کشیده شد. حتی بردبار، مسئول اجرایی مسابقات به خاطر این رفتار ناشایست، یک روز را در بیمارستان بستری بود.
این اتفاق منجر به بازداشت بوکسور خاطی شد و او هم اکنون ‌بازداشت است؛ اما این تنها حاشیه این رقابت‌ها نبود و داوران این دوره از رقابت‌ها به دلیل نبود امنیت برای آن‌ها در این دوره از رقابت‌ها ‌قصد اعتصاب و شرکت نکردن در این رقابت‌ها را داشتد.

روح الله حسینی، نایب رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به اینکه آیا داوران در رقابت‌ها قضاوت خواهند کرد، اظهار کرد: پس از اتفاق ناگوار خارج سالن امنیت در محل مسابقات بیشتر شده و داوران رقابت‌ها را قضاوت خواهند کرد. آن موضوع شخصی بوده و بیرون از سالن رخ داده، اما ما رقابت‌های را با نظارت و امنیت بیشتری برگزار می‌کنیم تا ان‌شاءالله همه چیز به خوبی به پایان برسد.

اما در حالی که روزهای نخستین این رقابت‌ها، تحت تأثیر این اتفاق عجیب و ناگوار بود شب گذشته هم هتل محل استقرار هیات اجرایی مسابقات از راه دادن مهمان‌های این دوره از رقابت‌ها خودداری کرد تا داو‌ران و اعضای هیأت اجرایی حدود سه ساعتی را در لابی هتل بمانند. همایون اردلان، رئیس کمیته بین الملل فدراسیون و عضو هیأت ژوری برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور در بروجرد در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اینکه چرا به اعضای هیأت اجرایی و برخی داوران اجازه ورود به اتاق‌هایشان داده نشد، اظهار کرد: برخی مشکلات در بحث پرداخت نشدن پول وجود داشت که مسئولان دو هتل که میزبان هیأت اجرایی و برخی داوران بودند، شب گذشته اجازه ندادند این اعضا وارد اتاق‌هایشان بشوند.

وی افزود: ما مدتی را در لابی هتل نشستیم و بعد از اینکه دبیر فدراسیون و مسئولان ورزش شهرستان کار را پیگیری کردند، این مشکل حل شد و سرانجام توانستیم به اتاق‌هایمان برویم.

رئیس کمیته بین الملل فدراسیون در مورد میزبانی بروجرد گفت: بالاخره مسئولان هتل این تصمیم را برای گرفتن پول خود انجام دادند، ولی کار مطلوبی نبود که بخواهند جلوی ورود میهمانان به اتاق‌هایشان را بگیرند.

اردلان در پاسخ به اینکه شرایط بردبار، عضو کمیته اجرایی که چند روز قبل از سوی یکی از بوکسورهای خاطی مورد حمله قرار گرفته بود و به بیمارستان منتقل شد، چطور است، گفت: خدا را شکر خوب شده و از بیمارستان مرخص شده است.

این اولین باری نیست که رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور دچار درگیری‌هایی از این دست می‌شود و این ورزش سال‌هاست که در رده‌های سنی مختلف در کشور درگیر حاشیه‌های از این دست می‌شود. حاشیه‌هایی قوی‌تر از متن که این رقابت‌ها را زیر سایه می‌برد. در دوره قبل مسابقات قهرمانی کشور در گلستان یکی از مربیان توابع تهران در بیرون از سالن با مسئولان اجرایی درگیر ‌و چند روز در بازداشتگاه بود و بالاخره با رضایت فرد شاکی آزاد شد. هرچند مسئولان فدراسیون این مربی را مدتی محروم کردند اما گویا بازتاب مناسبی نداشت و این اقدامات نامناسب همچنان در بوکس دیده می‌شود.

اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------