آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

انتقاد درخشان از نحوه برنامه ریزی مسابقات لیگ و جام حذفی



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - انتقاد درخشان از نحوه برنامه ریزی مسابقات لیگ و جام حذفی
درخشان: به عباس زاده گفته بودم عجله نکن/ شاید مجبور شوم در سیرجان ۲۰ دقیقه آخر بازی کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به مصدومیت عباس‌زاده و کمبود مهره‌ای که به آن مواجه هستیم شاید مجبور شوم در سیرجان ۲۰ دقیقه آخر به میدان بروم.

 حمید درخشان در پایان تمرین امروز (سه شنبه) تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: شرایط روحی و روانی بازیکنان بد نیست و آنها از این نظر آماده‌اند تا یک بازی سخت را در سیرجان انجام دهند. با توجه به زمان کمی که بین دو بازی هست فقط یک جلسه تمرین تاکتیکی داشتیم و فردا هم بعد از یک جلسه تمرین سبک راهی سیرجان می‌شویم.

وی با انتقاد از نحوه برنامه ریزی مسابقات لیگ و جام حذفی ادامه داد: متأسفانه طوری برنامه ریزی کردند که فقط بازی‌ها انجام شود و شرایط تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال را در نظر نمی‌گیرند. این دو باشگاه بازیکنان زیادی تحویل تیم ملی می‌دهند و نباید با این طور برنامه ریزی‌ها لطمه بخورند. این مسئله برای ما معضل شده است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا محمد عباس‌زاده بازی با گل‌گهر را از دست داده است یا خیر، گفت: بله متأسفانه عباس‌زاده از همان ناحیه قبلی دوباره دچار کشیدگی شد. به او گفته بودم برای رسیدن به دربی عجله نکند و حتی این مسئله را به دکتر تیم گوشزد کردم اما گوش نکردند و حالا پای این بازیکن بدتر شده است.

وی تأکید کرد: با توجه به بازیکنان مصدومی که داریم مجبوریم برای تکمیل لیست 18 نفره خود از تیم امید بازیکن بگیریم. شاید خودم مجبور شوم در سیرجان 20 دقیقه بازی کنم.

درخشان با تأکید بر این که به بازیکنانش توصیه کرده دربی را فراموش کنند گفت: در تمرین روز گذشته به بازیکنان گفتم دربی و اتفاقات مربوط به آن را فراموش و روی بازی‌های آینده‌ای که در پیش داریم تمرکز کنند. ما بازی با گل‌گهر، نفت و فولاد را در پیش داریم که بسیار حساس است. دربی دیگر برای ما تمام شده و باید به اهدافی که مدنظرمان است فکر کنیم.

وی درباره دیدار روز پنجشنبه با گل‌گهر در چارچوب مسابقات جام حذفی تصریح کرد: این تیم صددرصد حریف خطرناکی برای ما است. باید از هر لحاظ خود را برای این بازی آماده کنیم و با تمرکز بالا و هوشیارانه در میدان ظاهر شویم. امیدوارم با شکست این تیم راهی نیمه نهایی جام حذفی خواهیم شد.
اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------