توضیحات مدیرعامل پرسپولیس درباره مذاکره با قوچان نژاد و وکیا



اخبار,اخبار ورزشی , حمیدرضا سیاسی

 

اخبار ورزشی - درخشان حرفه ای تر از این صحبت ها است؛
توضیحات مدیرعامل پرسپولیس درباره مذاکره با قوچان نژاد و وکیا

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «رشادت بازیکنان در دربی را با پول و سکه مقایسه نمی کنم.»

 حمیدرضا سیاسی درباره ادعای باشگاه فولاد خوزستان مبنی بر اینکه درخشان با یکی از بازیکنانشان تماس گرفته و اعلام کرده به پرسپولیس بپیوندد، اظهار داشت: «ابتدا باید بگویم من اطلاعی از این مساله ندارم چون واقعیت این است که هیچ کدام از بازیکنان تیم های دیگر را نمی شناسم اما حمید درخشان حرفه ای تر از این صحبت ها است که برای آزاد کردن بازیکن با خودش تماس بگیرد. اگر بازیکن با باشگاهی قرارداد دارد، پس جدایی اش دست خودش نیست و ما باید از مسیر باشگاه مذاکره کنیم.»

وی درباره اینکه گفته می شود بازیکنان پاداش دو سکه را از سوی مدیران باشگاه برای برد دربی قبول نکرده اند، عنوان کرد: «من قبلا هم گفته بودم که برای جانفشانی بازیکنان پاداشی در نظر ندارم. بازیکنان پرسپولیس بسیار باادب تر و باشخصیت تر از این هستند که پاداش یا هدیه ای را رد کنند. ما پاداش را آماده کرده بودیم اما کادرفنی تصمیم گرفت تا بعد از بازی با گل گهر این مبلغ را تقسیم کند. دلیل آن هم دور نشدن شرایط بازیکنان از آمادگی مطلوب برای بازی در جام حذفی است. مبلغ پاداش هم از دو یا سه سکه بسیار بالاتر است. حتی برخی بازیکنان با من تماس گرفتند و گفتند پاداش را رد نکرده ایم. من هم رشادت بازیکنان را با پول و سکه مقایسه نمی کنم.»

مدیر عامل پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود این باشگاه با رضا قوچان نژاد وارد مذاکره شده است، تاکید کرد: «من اطلاعی از این مساله ندارم. برای او احترام قائل هستم چون بازیکن بزرگی است اما کسی با او صحبت نکرده است.»
اخبار ورزشی - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------