انتقاد شديد و بی پرده درخشان از کی روش



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - يک بيگانه هر کاری می خواهد می کند!
انتقاد شديد و بی پرده درخشان از کی روش

برنامه ریزی سازمان لیگ و ترافیک بازی ها کاسه صبر سرمربی پرسپولیس را لبریز کرد.

برنامه‌ريزي فشرده ليگ و البته جام‌حذفي که فرصت حتي ريکاوري را نيز به تيم‌هاي حاضر در اين دو جام نمي‌دهد، انتقادات بسياري را حواله فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ کرده است.


يک بيگانه هر کاري دلش مي‌خواهد مي‌کند
برنامه‌ريزي فشرده ليگ و البته جام‌حذفي که فرصت حتي ريکاوري را نيز به تيم‌هاي حاضر در اين دو جام نمي‌دهد، انتقادات بسياري را حواله فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ کرده است. در اين ميان يکي از مباحثي که هميشه مطرح مي‌شود نقش کارلوس کي‌روش در اين برنامه‌ريزي‌هاي فشرده و طاقت‌فرسا براي باشگاه‌ها است تا به واسطه اين موضوع تيم‌ملي براي پيشبرد اهداف خود زمان و فرصت کافي و لازم را در اختيار داشته باشد. در واقع نقش برجسته سرمربي پرتغالي تيم‌ملي در برنامه‌ريزي‌هاي ليگ باعث شده تا در چند وقت اخير شاهد نقدهايي تند از سياست‌هاي کي‌روش از سوي مديران و مربيان باشگاهي باشيم.

عصباني از کي‌روش
يکي از باشگاه‌هايي که در چند هفته اخير با توجه به حساسيت‌هاي موجود حسابي از بابت فشردگي برنامه‌هاي ليگ لطمه ديده، پرسپوليس است. سرخپوشان در حالي علاوه بر ليگ در جام‌حذفي نيز به نيمه نهايي رسيده‌اند که به دليل عدم برنامه‌ريزي مناسب و نزديکي بازي‌ها به يکديگر محرومان و مصدومان بسياري را در ترکيب خود مي‌بينند. همين موضوع باعث شده تا حميد درخشان سرمربي سرخپوشان به انتقاد از کارلوس کي‌روش بپردازد. پرسپوليس بعد از داربي بي‌آن که فرصتي براي برگزاري جلسات تمريني کافي و حتي ريکاوري مناسب داشته باشد مجبور به حضور در سيرجان و بازي با گل‌گهر در مرحله يک چهارم پاياني شد. اين در حالي است که سرخپوشان بايد روز دوشنبه نيز به مصاف نفت تهران بروند که اين ترافيک بازي‌ها آن هم در حالي که در برنامه‌هاي سازمان ليگ تعطيلي 50 روزه گنجانده شده کاسه صبر درخشان را لبريز کرد تا سرمربي پرسپوليس به صورت شفاف و بي‌پرده از کي‌روش انتقاد کند.

بيگانه‌پرستي!
اين روزها پرسپوليسي‌ها فشار زيادي به واسطه حضور هم‌زمان در ليگ و جام‌حذفي تحمل مي‌کنند که حميد درخشان مسبب اصلي اين پروسه زيان‌بار را شخص کارلوس کي‌روش مي‌داند. درخشان در انتقاد از کي‌روش گفته: «يک بيگانه آمده و هر کاري که دلش مي‌خواهد انجام مي‌دهد و فدراسيون نيز تابع نظرات اوست. هر 3 روز يک بار مجبوريم بازي کنيم و اين موضوع باعث مصدوميت و محرومان بسياري براي ما شده است.

 

اگر بحث محروميت نبود حتي يک بازيکن هم به تيم‌ملي نمي‌داديم.» اين جملات تماما منتقدانه درخشان نشان مي‌دهد که سرمربي سرخپوشان برخلاف اکثر همتايان خود حاضر نيست سياست‌هاي دردسرساز کي‌روش براي باشگاه‌ها را هضم کند و تن به استراتژي‌هاي پرايراد سرمربي تيم ايران در قبال تيم‌هاي باشگاهي از جمله پرسپوليس بدهد. البته درخشان پيش از اين نيز سعي در تغيير برخي برنامه‌هاي ليگ از جمله بازي با گل‌گهر داشت که حضور سرمربي پرسپوليس در سازمان ليگ و رايزني او با تاج پيش از بازي در سيرجان با مخالفت مقام اول سازمان ليگ روبه‌رو شد.
اخبار ورزشی - روزنامه نود

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------