آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

واکنش درخشان به مصاحبه حقیقی؛ هر کس دلش با پرسپولیس نیست برود!



اخبار,اخبار ورزشی , حمید درخشان

 

اخبار ورزشی - حمید درخشان؛
واکنش درخشان به مصاحبه حقیقی؛ هر کس دلش با پرسپولیس نیست برود!

سرمربی قرمزهای تهرانی می گوید بازیکنانی لیاقت پرسپولیس را دارند که این تیم را با تمام وجود دوست داشته باشند.

حمید درخشان که نزدیک به سه ساعت لب خط طولی و مقابل نیمکت تیمش حرص و جوش خورد و بالا و پایین پرید به هر ترتیبی بود در ضیافت پنالتی‌ها برنده شد تا در نشست خبری بعد از بازی درباره همه چیز صحبت کند.


جریان مسابقه:
طبیعی است وقتی یک تیم 10 نفره می‌شود تمام معادلات شما را برهم می‌زند. وقتی گل‌گهر 10 نفره شد تلاش این تیم دو برابر شد تا نتیجه را حفظ کنند به همین خاطر تمام تفکرات تاکتیکی ما به هم ریخت. در این شرایط، هر چه از زمان بازی می‌گذشت فشار روی تیم ما بیشتر می‌شد و همین مساله باعث شد تا فرصت‌های زیادی را به خاطر عدم تمرکز لازم از دست بدهیم. متأسفانه در این شرایط گل هم دریافت کردیم که فشار روی پرسپولیس مضاعف شد اما خوشبختانه با گل مساوی آرامش به تیم برگشت.

پیروزی:
گل‌گهر تلاش زیادی کرد، زحمت خودش را کشید و مقاومت خوبی داشت که من به این تیم تبریک می‌گویم اما زیبایی فوتبال به این است که بتوانیم مسائل فنی را در زمین پیاده کنیم تا از آن لذت ببریم. ما پس از فشار دربی با خستگی به این بازی آمدیم و مسافت هم تأثیر فراوانی روی تیم‌مان داشت. خدا را شکر می‌کنم که در نهایت نتیجه به نفع ما رقم خورد تا به جمع چهار تیم برتر جام حذفی صعود کنیم.

مصاحبه رضا حقیقی:
من با کسی اختلاف ندارم و هر کسی هم که صحبتی کرده نظر شخصی‌اش را گفته اما من همیشه گفتم پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنانش باید به این تیم و بزرگی‌اش افتخار کنند. من مانع جدایی کسی نمی‌شوم و قطعا بازیکنی که دلش با ما نیست را نمی‌خواهم. ما باید یادمان باشد که پرسپولیس، پرسپولیس است و بزرگی‌اش مشخص است. در این شرایط هر کسی دلش با تیم نیست و با دل و جان نمی‌خواهد بازی کند، می‌تواند برود. من نمی‌دانم که حقیقی برای حضور در استقلال تصمیم خاصی گرفته یا خیر اما او در فهرست بازیکنان ماست و سیاست ما این است که بازیکنان‌مان را حفظ کنیم و از دست ندهیم.

تغییرات مدیریتی:
واقعاً این تغییرات است که فوتبال را از حرکت می‌اندازد. اگر تغییرات مدیریتی کمتر باشد و به جای هر شش، هفت ماه تغییر این اتفاق سه سال یک بار رخ دهد یک مدیر می‌تواند برنامه‌ریزی کند، در این صورت است که می‌توانیم پیشرفت کنیم ولی اگر اینطور نباشد به جایی نخواهیم رسید.

داوری:
به نظرم داوران باید بیشتر در جریان بازی باشند و ما از داور امروز انتظار دیگری داشتیم که به آن نرسیدیم. فکر می‌کنم تیم داوری در بازی امروز خیلی ضعیف عمل کرد.

سوشا و نیلسون:
ما یک تیم هستیم و یک تیم خوب باید دو دروازه‌بان خوب داشته باشد، مانند رئال مادرید که دو گلر خوب دارد. خوشحالم یکی از دروازه‌بانانم متخصص پنالتی گرفتن است و دیگری مرد بازی‌های بزرگ. برای من هر دو نفر آنها یکی هستند و به موقع از هر کدام‌شان استفاده خواهم کرد.

گل گهر:
این تیم خیلی خوب و با تمام وجود تلاش کرد و ‌ای کاش 10 نفره نمی‌شد تا دفاع مطلق نکند. 120 دقیقه دفاع کردن کار سختی است اما گل‌گهر این کار را به خوبی انجام داد و من به بازیکنان و مربیان این تیم خسته‌نباشید می‌گویم.

ستاره‌های میزبان:
غلامی روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. من قبلاً با او کار کرده‌ام. به نظرم او یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. همچنین مهاجم گل‌گهر که فکر می‌کنم نامش جمعه‌زاده بود بسیار خوب بود و عملکرد خوبی داشت. این دسته از بازیکنان می‌توانند آینده خوبی در فوتبال ما داشته باشند.
 اخبار ورزشی - ایران ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------