آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

کمیته انضباطی سرخابی ها را نقره داغ کرد/محرومیت برای قلعه نویی،عبدی،عالیشاه و فخرالدینی



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - کمیته انضباطی سرخابی ها را نقره داغ کرد/محرومیت برای قلعه نویی،عبدی،عالیشاه و فخرالدینی

با حکم کمیته انضباطی تیم فوتبال پرسپولیس به انجام یک بازی خانگی بدون تماشاگر محکوم شد.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران در هفته 15 لیگ برتر روز دوم آذرماه برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مربی تیم مقابل و همچنین پرتاب مواد منفجره رخ داد.

 

این باشگاه طبق مقررات 87 و 79 آیین نامه انضباطی و با توجه به تکرار تخلفات در هفته های یکم، دوم، چهارم، هفتم، سیزدهم و پانزدهم و همچنین به دلیل تکرار تخلفات تماشاگران منتسب به تیم پرسپولیس تهران، این تیم به پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری اولین دیدار خانگی بدون حضور تماشاگر محروم شد. این رای قابل تجدیدنظر خواهد بود.

حسین عبدی، مربی تیم پرسپولیس تهران به دلیل حضور بر روی نیمکت تیم به مدت دو دقیقه و علیرغم محرومیت و قرار گرفتن در محل غیر مجاز و عدم توجه به تذکرات مسئولین برگزاری مسابقه جهت ترک زمین و همچنین ورود غیر قانونی به زمین مسابقه به هنگام دریافت گل حریف، وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

تیم استقلال تهران به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی طبق مقررات مواد 78 و 79 آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم استقلال تهران به دلیل خروج مکرر از محوطه فنی و اعتراض مستمر به قضاوت داور که موجب تحریک تماشاگران تیمش شد به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم استقلال و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس تهران به دلیل شروع درگیری فیزیکی و حرکات غیر ورزشی، از سوی کمیته انضباطی به دو جلسه از همراهی تیم خود محکوم و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

بر همین اساس میلاد فخرالدینی، بازیکن تیم استقلال تهران به دلیل درگیری فیزیکی با بازیکن تیم پرسپولیس، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

محسن بنگر بازیکن تیم پرسپولیس نیز به دلیل انجام رفتار غیر ورزشی و برخورد توام با عصبانیت با بازیکنان حریف با هدف ایجاد درگیری و از جمله برخورد با آرش برهانی و تحریک تماشاگران، به تذکر کتبی و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

حنیف عمران زاده، بازیکن تیم استقلال نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی و اهانت به عوامل پزشکی تیم حریف به تذکر کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری و اخراجی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

اخبار ورزشی - سایت فدراسیون فوتبال

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------