«دی‌کارموی پرنده فروش» جدید پرسپولیس دو سال گل نزده است



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - خریدهای عجیب باشگاه پرسپولیس
«دی‌کارموی پرنده فروش» جدید پرسپولیس دو سال گل نزده است

به نظر نقش جریان‌های دلالی در نقل و انتقالات پرسپولیس همچنان پررنگ است و این تیم بعد از این همه سال نتوانسته خودش را از بند مسائلی از این دست برهاند که مهاجمینی با چنین کارنامه‌های درخشانی نصیب‌اش می‌شود.

پائولو روبرتو دو کارمو یا همان دی‌کارموی خودمان بازیکنی است که تا سال‌ها از یاد فوتبال‌دوستان ایرانی نخواهد رفت. یکی از شاهکارهای دلالی در فوتبال ایران که مهاجم بی‌کیفیت و بی‌استعدادی را به سرخ‌پوشان پایتخت قالب کرد تا سال‌ها همه با دیدن یک بازیکن بی‌استعدا به یاد «دی‌کارمو» بیفتند. حالا بعد از شش سال بار دیگر سروکله یک دی‌کارموی دیگر در پرسپولیس پیدا شده است.

به گزارش تابناک، پنجره نقل و انتقالات نیم فصل باز شده و تیم‌ها در حال جذب بازیکنانی هستند تا نقاط ضعف خود را با آن‌ها پوشش دهند. در میان اخبار ریز و درشتی که از نقل و انتقالات نیم فصل منتشر شده خبر جذب مهاجم برزیلی پرسپولیس بیشتر از همیشه جلب توجه می‌کرد. بازیکنی که برای تقویت خط حمله پرسپولیسی‌ها قرار بود در نیم فصل باقیمانده سرخ‌ها را همراهی کند.

روز گذشته خبری مبنی بر پیوستن ژاوو فرانسیسکو دی سالس به باشگاه پرسپولیس بدون حضور در تست فنی منتشر شد. اگرچه امروز اخباری مبنی بر دی‌پوریت این بازیکن به دلیل سرباز زدن از شرکت در تست فنی منتشر شده اما صرف نقل همین خبر موجب شد تا خیلی‌ها نسبت به خرید جدید پرسپولیس حساس شوند. در فوتبالی که از خیل فراوان خارجی‌هایش، بازیکنان انگشت شماری در سطح خوب و قابل قبولی قرار دارند حضور یک بازیکن برزیلی در پرسپولیس می‌توانست به اندازه کافی حساسیت برانگیز باشد.

جستجوها در خصوص ژاوو فرانسیسکو دی سالس اما یک مورد عجیب را نمایان می‌کرد. مهاجم 28 ساله و برزیلی پرسپولیس آخرین بار در سال 2012، دو سال پیش، موفق به گلزنی در ترکیب آراپونگاس شده بود. ویکی‌پدیا حتی نتبجه عجیب‌تری در خصوص این پدیده جدید بازار نقل و انتقالات را برملا می‌کرد. مهاجم جدید پرسپولیس آخرین بار در سال 2012 و در ترکیب تیم استارا زاگورا در یک دیدار رسمی حاضر شده بود و بعد از ان هیچ بازی که نشان از حضور او در میادین رسمی باشد به ثبت نرسیده است. آنچان که این شواهد و قرائن نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس همچنان در خرید بازیکن خارجی باتجربه نشده و از خریدهای عجیب و غریب قبلی‌اش درس عبرت نگرفته است. خریدهایی که علاوه بر اعتراض هواداران، شکایت های متعدد به فیفا را هم برای این تیم به ارمغان آورده است.

به نظر نقش جریان‌های دلالی در نقل و انتقالات پرسپولیس همچنان پررنگ است و این تیم بعد از این همه سال نتوانسته خودش را از بند مسائلی از این دست برهاند که مهاجمینی با چنین کارنامه‌های درخشانی نصیب‌اش می‌شود. پرسپولیس اگر اندکی به قطر پرونده شکایت بازیکنان خارجی‌اش در یک دهه گذشته و ضربه‌های که از این رهگذر خورده نگاه کند شاید کمی در انتخاب بازیکن خارجی تجدید نظر کند. 

اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------