آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

پاسخ کوبنده خطیبی به سردار کمالی



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی

 

اخبار ورزشی - افتخار می کنم که سرمربی تراکتورسازی‌ام؛
پاسخ کوبنده خطیبی به سردار کمالی؛ یکبار دیگر اسم مرا بیاورید، محکم تر جواب می دهم!

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اگر صحبتی درباره بازیکنان سرباز کرده ام، نظر شخصی ام بوده است.

رسول خطیبی درباره اظهارات سردار موسی کمالی اظهار داشت: من از آقای کمالی خواهش می کنم با این الفاظ صحبتی را انجام ندهند. من مربی سپاهان نیستم و افتخار می کنم که سرمربی تیم بزرگ تراکتورسازی‌ام. از اینکه نوکری تراکتورسازی و هواداران بزرگ این تیم را می کنم، خوشحالم. خیلی از مربیان و بازیکنان آرزو دارند در تراکتورسازی کار کنند و این را باید همه بدانند.

وی ادامه داد: با توجه به احترامی که برای همه نظامیان قائل هستم، از سردار کمالی می خواهم الفاظی که با کار می برد، کمی پخته تر باشد. تهدید و باصدای بلند صحبت کردن را همه ما بلد هستیم اما اگر یکبار دیگر سردار کمالی نام مرا بیاورد، محکم تر از این از هواداران و باشگاه تراکتورسازی دفاع می کنم. به عنوان سرمربی تراکتورسازی اجازه نمی دهم کسی درباره این تیم از چنین الفاظی استفاده کند.

سرمربی تراکتورسازی همچنین گفت: استفاده از بازیکنان سرباز حق مسلم ما است و من اگر صحبتی در این باره انجام داده ام نظر شخصی ام بوده است. خوب است به نظرات دیگران احترام بگذاریم. از سوی دیگر سردار کمالی در مصاحبه اش از من و علی دایی نام برده است. من و علی دایی و امثال ما برای فوتبال ایران زحمت کشیده ایم و قطعا می دانید که هر بی احترامی جواب دارد.

خطیبی در پایان درباره شایعه اختلافش با جمشید نظمی مدیرعامل تراکتورسازی افزود: ما هیچ اختلافی با هم نداریم. اگر من از نواقص باشگاه صحبت کردم، منظورم این نبوده که اختلافی وجود دارد. هر باشگاهی نواقصی دارد و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.
اخبار ورزشی - کاپ

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------