آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

پيروزي ميلان بر اودينزه با درخشش منز



اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - هفته 13 سري آ
پيروزي ميلان بر اودينزه با درخشش منز

هفته سيزدهم سري آ، لحظاتي پيش با انجام 5 بازي ديگر ادامه يافت که در مهمترين بازي، تيم آث ميلان در سن سيرو با 2 گل ژرمي منز بر اودينزه غلبه کرد.

به گزارش ورزش سه، میلان پس از 5 هفته و اودینزه پس از 4 هفته بدون برد، به هفته سیزدهم رسیده بودند. دو تیم 18 امتیازی و همسایه در جدول در سن سیرو به مصاف هم رفتند که در نهایت میلانی های میزبان، با دو گل به برتری دست یافتند.

نیمه اول این دیدار بدون حادثه خاصی به پایان رسید هرچند که برتری میلان کاملا محسوس بود و بازیکنان اودینزه با تجمع در زمین خودی، سعی در دفاع داشتند. نیمه دوم اما با اخراج "مائوریتزیو دومیتزی" از اودینزه در دقیقه 62، جریان بازی عوض شد.

جرمی منز در دقیقه 65 از روی نقطه پنالتی گل اول میلان را به ثمر رساند. دقیقه71، مایکل اسین از میلان نیز اخراج شد تا هر دو تیم 10 نفره به بازی ادامه دهند. 4 دقیقه پس از اخراج اسین، منز روی یک حرکت انفرادی از میانه زمین، بازیکنان اودینزه را جا گذاشت و پس از ورود به محوطه جریمه، با ضربه دقیق پای راست، توپ را دور از دستان دروازه بان وارد دروازه کرد و بدین ترتیب، برتری میلان دو برابر شد.

در نهایت این بازی با همین نتیجه خاتمه یافت و میلان پس از 5 بازی بدون برد، طعم شیرین پیروزی را چشید. با این سه امتیاز، میلانی ها موقتا به رده پنجم صعود کردند.

در دیگر بازی های امروز، نتایج زیر بدست آمد:
کالیاری 0-4 فیورنتنیا
چزنا 0-3 جنوا
پالرمو 2-1 پارما
امپولی 0-0 آتالانتا

اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------