آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

پیکه: کریستیانو یک ماشین است و لئو استعداد ذاتی



اخبار,اخبار ورزشی ,کریستیانو

 

اخبار ورزشی - مسی مانند رونالدو وسواس بهترین بودن ندارد؛
پیکه: کریستیانو یک ماشین است و لئو استعداد ذاتی

مدافع اسپانیایی بارسلونا با توصیف ستاره پرتغالی رئال به عنوان ستاره‌ای بی‌عیب و نقص موفقیت او را نتیجه تلاش‌های خودش دانست و موفقیت مسی را نتیجه استعداد ذاتی‌اش.

 جرارد پیکه معتقد است که هم‌تیمی آرژانتینی‌اش، لیونل مسی وسواس کریستیانو رونالدو را برای بهترین بودن ندارد و برخلاف او با استعداد ذاتی خود به اوج رسیده است.

پیکه در گفت‌وگو با نشریه فوتبال مگزین هلند اظهار داشت: من کریستیانو رونالدو را دوست دارم. مردم گاهی اوقات بر اساس برخی اتفاقات به خصوص درباره رونالدو قضاوت و نتیجه‌گیری می‌کنند، بدون اینکه او را بشناسند. او در سال‌های اخیر خیلی فرق کرده است. من رونالدو را از زمانی که با هم در منچستریونایتد بازی می‌کردیم می‌شناسم و رابطه خوبی هم با او دارم. او در منچستریونایتد کمک زیادی به من کرد.

پیکه افزود: کریستیانو بازیکنی بی‌عیب و نقص و سختکوش است که همیشه دغدغه پیشرفت دارد. سطح توقع او از خودش بسیار زیاد است و این را در منچستریونایتد هم دیدیم. غافلگیرکننده‌ترین چیز اما این است که با وجود اهدای چهار توپ طلای متوالی به لیونل مسی، رونالدو باز هم جنگید و برای بهتر شدن انگیزه داشت.

مدافع اسپانیایی بارسا درباره اهدای توپ طلای سال 2013 به رونالدو هم تصریح کرد: فکر می‌کنم که او استحقاقش را داشت اما لئو مسی بازیکن متفاوتی است و استعدادش ذاتی است. شاید مسی وسواس و سختکوشی رونالدو را برای بهترین بودن نداشته باشد اما زمانی که توپ جلوی پایش بیفتد محال است که بتوانید آن را از او بگیرید.

پیکه خاطرنشان کرد: شاید شما فکر کنید که می‌توانید روی پای لئو تکل بزنید و توپ را از او بگیرید اما او یک نابغه است و از کودکی‌اش نیز همینطور بوده است. او بهترین بازیکن دنیاست. آینده مسی روشن است، چون احتمال موفقیت او با بالاتر رفتن سنش بیشتر از رونالدوست و این به آن دلیل است که بازی او کمتر از رونالدو فیزیکی است.
اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------